Tensión en Poio al levantarse el PP del Pleno en protesta por los "insultos" de Besada

Moldes afirma que les llamó "sinvergüenzas", "imbéciles" y "mierdas" ▶ La socialista lo niega y sostiene que solo descalificó a dos populares "que interrumpían a Xulio Barreiro"
Ángel Moldes y Chelo Besada DP
photo_camera Ángel Moldes y Chelo Besada. DP

Tensión política en Poio en un Pleno extraordinario calificado por el Gobierno tripartito como "de trámite", en el que el debate sobre el Plan de Mobilidade Sostible (un plan que se está realizando en 38 concellos de la provincia, dentro de una línea de ayudas de la Deputación y que establece líneas de actuación para un plazo de diez años), los ‘populares’ optaron por levantarse y abandonar la sala tras exponer su voto negativo ante lo que consideraron «reiterados insultos" de la teniente de alcalde socialista, Chelo Besada.

El PP sostiene que "foi precisamente durante o debate desta moción cando a tenente de alcalde Chelo Besada profiriu en repetidas ocasións insultos dirixidos aos concelleiros do PP". Los integrantes del equipo de Ángel Moldes sostienen que "esta conduta vense repetindo durante as últimas comisións e Plenos, con insultos intolerables e reiterados cara os integrantes do grupo maioritario da Corporación, como ‘sinvergüenzas’, ‘imbéciles’ ou ‘mierdas’". 
 
El PP censura la actitud de la socialista y el hecho de que los supuestos insultos se hayan proferido dentro de la Casa Consistorial en el transcurso de una sesión reglada como es un Pleno. Los ‘populares’, a su vez, recuerdan la existencia de un acuerdo plenario para que dichas sesiones sean grabadas y retransmitidas adoptado en febrero de 2018 y que lleva "máis dun ano sen cumprirse".

"DIXEN SINVERGÜENZAS". Solo hay dos puntos en común entre la versión aportada por el PP y la que dio este miércoles la concejala y teniente de alcalde afectada por el ‘plante’ del PP, Chelo Besada: la socialista admite que sí "me saíu dicirlles ‘sinvergüenzas’ a dous dos representantes do PP" y que está deseando "que se graven os plenos para que a xente poida ver a verdadeira cara de Ángel Moldes e o seu equipo".

La socialista aclaró que se le escapó el calificativo -niega taxativamente haber aplicado los otros dos epítetos denunciados por el PP- "no momento no que Ángel Moldes, o voceiro, e Sergio Pereira, o número tres, se puxeron a aplaudir e vocear na intervención de Xulio Barreiro no debate sobre o
Plan de Mobilidade. Saíume dicir 'que sinvergüenzas', porque eles tiveron unha intervención de 15 minutos que ninguén interrompeu, e o meu compañeiro Gregorio Agís tampouco tivo máis ca marmurios de fondo, pero en canto tomou a palabra Xulio Barreiro xa comezaron a facer ruído". Besada sostiene que el PP "xa se levantara para abandoar o Pleno, en realidade, porque é algo que fan con frecuencia. Este ano van tres ou catro veces que aplican esta medida para facerse ver".

Besada sostiene que "mesmo lles dixen que me disculparan o resto dos concelleiros do PP, porque non llo dixen a todos, senón a eses dous, pero, claro, tiven que usar o plural, ao seren dous".

La teniente de alcalde insiste en que no hubo otros insultos y en que el PP se iba a ir del Pleno de todos modos y tiene claro que "a chegada de Sergio Pereira ao PP non foi o que se esperaba, porque parecía que ía facer gala doutros modais, pero a liña que adoptou é esta de armar barullo".

En cuanto al motivo del debate, el tripartito dio luz verde en la sesión al Plan de Mobilidade, un documento que será guía para las actuaciones de futuro de todo el Concello en un plazo de diez años y que contiene, entre otras, la propuesta de sentido único para A Caeira. En desacuerdo con esta parte del contenido del Plan, la ‘popular’ Rocío Cochón fue la encargada de exponer la postura de su formación, que censuró que "os tres alcaldes aprobasen impoñer ás agachadas o que non conseguiron á caraao aprobar en Pleno implantar o sentido único da Barca ás costas da veciñanza e pola porta de atrás", algo que rebatieron desde PSOE y BNG en ese mismo momento, al haberse realizado casi por completo las obras que dejan el vial con doble sentido.

Comentarios