Jueves. 15.11.2018 |
El tiempo
Jueves. 15.11.2018
El tiempo

El PSdeG alerta de un vertido al río Lérez en Viascón

Foto del río cedida por el PSOE. DP
Foto del río cedida por el PSOE. DP

Se trataría de "augas marróns e con cheiro noxento" de la EDAR

Los socialistas de Cerdedo-Cotobade advierten de la situación de riesgo para un entorno protegido por Medio Ambiente como la cuenca del Lérez que se está produciendo como consecuencia, probablemente, del mal funcionamiento de la EDAR de aguas residuales de Viascón.

El equipo de Lina Garrido, haciéndose eco de las llamadas de varios vecinos, pudo comprobar como uno de los riachuelos que desembocan en el Lérez está padeciendo una contaminación que podría ser de aguas fecales en los últimos días. Los socialistas, acompañados de los denunciantes, hallaron evidencias del vertido "nas inmediacións da Ponte de Rexedoiro antes do cruce de Parada de Tenorio", en donde pudieron observar como "as augas veñen marróns e con un cheiro noxento dende fai xa varios días".

Los socialistas alertaron al Seprona "e temos constancia de que outros veciños o fixeron tamén en datas anteriores", señalan en un comunicado en el que afirman que los mismos vecinos "alertaron ao Concello, sen que se teñan noticias ata o momento de que pasaran a velo in situ para tomar de inmediato as solucións que sexan precisas".

El equipo socialista insta al Gobierno local del Concello fusionado a adoptar estas medidas, y sostiene que "de todos é sabido que Viascón é unha das parroquias que máis medrou nos últimos anos e por eso é convinte que se faga un estudo da situación do saneamento e das depuradoras para así poder corrixir estas eivas das mesmas e que non se chegue a provocar danos irreparables no nos ecosistema fluvial. É urxente dar solución inmediata a este problema xa que é o Lérez un dos ríos máis importante da provincia que subministra de auga a unha parte moi importante da poboacción", indica la agrupación, que insiste en que el mal aspecto y los olores son un mal menor en comparación con los daños que puede ocasionar la presencia de aguas de la depuradora en el ecosistema fluvial, que aguas abajo, es parte de la Rede Natura.

El PSdeG alerta de un vertido al río Lérez en Viascón
Comentarios