Rechazo en Vilaboa a la idea del Puerto de conceder un aparcamiento al Náutico

El gobierno local expresó su "malestar pola tramitación dunha concesión dunha zona pública para que sexa explotada por unha entidade privada sen ter en conta ao Concello
El espacio portuario de San Adrián, dependiente del Puerto de Vigo. JAVIER CERVERA-MERCADILLO
photo_camera El espacio portuario de San Adrián, dependiente del Puerto de Vigo. JAVIER CERVERA-MERCADILLO
El Concello de Vilaboa acaba de remitir un comunicado a la Autoridade Portuaria de Vigo para solicitar toda la información disponible sobre la decisión de adjudicar un espacio de aparcamiento al Club Náutico de San Adrián de Cobres que se destinaría de modo privativo a los socios de esta entidad.

El espacio en cuestión es una superficie cuyo acceso fue mejorado a instancias del Concello y tras la petición reiterada de los vecinos del lugar, que querían poder acceder a la iglesia de San Adrián con menos dificultades. Este templo se encuentra prácticamente a pie de costa y en su entorno se han celebrado tradicionalmente fiestas y reuniones sociales.

El Concello considera que la actuación de la Autoridade Portuaria como responsable última del espacio, se debe tachar, al menos de "deslealdade institucional".

"Descoñecemos as condicións e as características da referida concesión e tampouco temos datos sobre a zona afectada", indicó el alcalde, César Poza, para insistir en que no existe documentación, comunicación ni ninguna gestión al respecto de esta concesión frente al Concello.

El alcalde trasladó "o malestar do Goberno de Vilaboa pola tramitación dunha concesión dunha zona pública para que sexa explotada por unha entidade privada sen ter en conta ao Concello". Poza aprovechó también para adelantar el "total rexeitamento do Goberno local á cesión de calquera espazo para uso privado nese lugar".

Al margen de las consideraciones del Gobierno local, el BNG recordó también este lunes su postura respecto a esta concesión, de la que se tuvo constancia el viernes. "Esta concesión foi outorgada por un período de tres anos para facer 40 prazas privadas de aparcadoiro e que van ter un coste de 300 euros ao ano e ao que só van poder acceder as persoas usuarias de dito clube náutico", indica el equipo de Ornela Fernández Salgado, que, además de dirigirse al Concello ya ha remitido su propio escrito a la Autoridade Portuaria pidiendo que re revoque de inmediato esta decisión.

Fernández Salgado subraya la buena convivencia de la vecindad con el puerto pesquero y los dos pantalanes náuticos, que se ha mantenido hasta el momento, y afea que "a Autoridade Portuaria de Vigo veña de abusar da súa titularidade e potestade e con alevosía e nocturnidade, dando esta autorización a un ente privado que nin tan sequera beneficia á veciñanza".

Comentarios