miércoles. 23.09.2020 |
El tiempo
miércoles. 23.09.2020
El tiempo

Silvia Díaz rechaza formar parte de un gobierno 'popular' en Poio

Ángel Moldes ofreció a la candidata de Avante todo tipo de fórmulas para que apoyara su investidura el próximo 15 de junio

La opción de un gobierno tripartito en Poio cobra cada vez más fuerza. La candidata de Avante Poio, Silvia Díaz, descartó este sábado cualquier fórmula que permitiese al popular Ángel Moldes alcanzar el bastón de mando del Concello.

Tras la reunión mantenida entre ambos líderes de las dos formaciones municipales el pasado jueves, y después de que Díaz se reuniese con su equipo, la candidata de Avante cerró la puerta a cualquier pacto con el partido de la gaviota, y ello a pesar de que Ángel Moldes le ofreció a la exnacionalista entrar en el Gobierno y elegir las áreas a gestionar; o facilitar su investidura mediante su abstención o votándose a sí misma. Esta última fórmula vendría acompañada de privilegios en el día a día de la Corporación, sin necesidad de formar parque del Concello.

"Dado que o espectro ideolóxico de Avante Poio é a esquerda, e pese a que o Partido Popular de Poio fixo un esforzo por atopar coincidencias co noso programa electoral, os puntos de partida das nosas formacións son diametralmente opostos. Avante Poio defende que a rexeneración ten que darse dende a esquerda, en clave de país, e que os posicionamentos da dereita conservadora que en Poio representa a formación encabezada por Ángel Moldes son irreconciliables co proxecto de progreso polo que traballa Avante Poio", indicó el partido de las mareas en un comunicado.

Al mismo tiempo, la formación local que tiene en sus manos la llave de gobierno en Poio, acusó al PP de ajustar su discurso a sus intereses electorales. "Quere ampliar o seu número de votos incorporando no seu discurso calquera plantexamento político que sirva aos seus intereses electorais. Se Ángel Moldes non é a cara do PP en Poio, non defende o desmantelamento da sanidade e o ensino público, non prima os beneficios da empresa privada sobre as condicións laborais dignas, non antepón os intereses das grandes empresas sobre a defensa do medio ambiente, se Ángel Moldes non é o PP, teríase presentado ás pasadas eleccións cunha formación independente. Pero non o fixo", señaló Avante Poio. Al mismo tiempo, criticó al BNG y al PSOE "pola deriva que adoptaron nos últimos anos, donde a carencia de dirección, coordinación, supervisión e transparencia é algo evidente".

"Avante Poio, quere, e así o acordamos, traballar para resolver e dar viabilidade ás dificultades que se presentan porque estamos a tratar cos mesmos responsables que levaron ao goberno municipal e a toda corporación á situación actual", que son, tanto el PP, dijo, como el BNG y el PSOE.

NEGOCIACIONES. Sin embargo, y pese a las discrepancias de Silvia Díaz con el que fue su partido y con los socialistas, anunció, tal y como estaba previsto, que iniciará una rueda de negociaciones con los partidos de izquierda "para comprobar se BNG e PSOE están dispostos a plasmar en acordos concretos a súa disposición a rexenerar o equipo de goberno e o funcionamento do goberno local", indicó la formación de las mareas.

"Avante Poio está traballando, con responsabilidade e prudencia, na elaboración das propostas que se tratarán na reunión a tres que terá lugar o martes da semana próxima. Ábrese un proceso que vai ser laborioso, xa que non se vai tratar en absoluto de reeditar ou prorrogar pactos anteriores engadindo Avante Poio. Para conseguir resultados novos, hai que romper coas dinámicas anteriores, reestruturar e reconverter todo o sistema de traballo e de concepción do goberno municipal, e non vai a ser unha tarefa doada", advirtió el partido de Silvia Díaz.

Propuestas para la "rexeneración"
El PP hizo este sábado pública la "proposta para a rexeneración democrática e de xestión do Concello" que ya fue trasladada a la candidata de Avante Poio, Silvia Díaz, y que esta, finalmente, rechazó.

Así, los populares dieron vía libre a Avante para decidir "cal é a fórmula que prefiren para xestionar o cambio do modelo de gobernanza do Concello", que pasaría por que Díaz formase parte del "goberno do cambio" o que permitiese su constitución absteniéndose en la sesión de investidura o votándose a sí misma.

En el caso de que Díaz se decantase por formar parte de un gobierno popular, podría elegir las áreas a gestionar. Por el contrario, si escogiese la segunda opción, que permitiese la formación de un gobierno en minoría del PP, "teríamos moi presentes os equipos de traballo para garantir o cumprimento dos acordos acadados e entenderíamos a presencia en tódolos órganos de control do Concello".

Privilegios
Asimismo, el equipo de Ángel Moldes ofrecería una delegación especial a Díaz sin formar parte del equipo, "feito que xa ten precedentes na historia democrática do noso Concello", aseguraron los populares. De esta manera, en el caso de que Díaz facilitase la investidura de Moldes, entraría a formar parte de la Xunta de Goberno local. Presidiría, asimismo, las comisiones de las áreas que gestione.

Se le adjudicaría también la dirección de la comisión informativa de Facenda, así como la presidencia en todos los consellos y órganos de participación.

Silvia Díaz rechaza formar parte de un gobierno 'popular' en Poio
Comentarios