Temor en Baltar, Ponte Caldelas, al registrarse ataques del lobo cerca de las casas

Una vecina, Fátima Pereira, alerta después de que una manada cazase y devorase a un potro a escasos cien metros de su vivienda
El potro, que fue devorado por los animales en la misma noche en la que le dieron caza. F. PEREIRA (CEDIDA)
photo_camera El potro, que fue devorado por los animales en la misma noche en la que le dieron caza. F. PEREIRA (CEDIDA)

Un lobo, o, más probablemente, una manada, atacó y devoró en la noche del jueves al viernes a un potrillo de dos meses en una finca de Baltar, en Ponte Caldelas. El ataque de este depredador, si bien no es habitual, sí se ha producido en otras ocasiones en esta zona de la parroquia de Xustáns, aunque la dueña del animal, Fátima Pereira, indicó que "neste caso os veciños estamos preocupados porque o poldro non estaba nin a cen metros da casa".

Fátima Pereira explicó que este potro, que es el animal que ha estado cuidando su hija desde el inicio del confinamiento, estaba, por ese motivo "cerca da casa e nunha veiga pechada", pero a pesar de eso fue víctima del ataque mortal.

"Só deixaron a cabeza e os pezuños, e iso, según nos dixeron os responsables de Medio Ambiente, pode ser indicativo de que era unha manda, e non un lobo só, como pensabamos", aclara. Ante esta posibilidad, que podría estar dándose, al estar los lobos en fase de cría, la vecina de Baltar ha corrido la voz para que las personas que viven del campo estén atentas. "Nós temos máis eguas e outros animais e decidimos retiralos das leiras afastadas e traelos para a casa. Mesmo as eguas que están por parir, porque cabe a posibilidade de que volten, e de feito xa temos atopado pelaxe gris nos aramios do peche da parcela onde atacaron a primeira vez", relata.

Pereira indica que "todos respectamos o lobo, pero nestas épocas en que é máis voraz é unha ameaza para os que temos animais. Antes, ao haber gando ceibe no monte, non tiñan necesidade de achegarse tanto aos pobos. Agora, como ademais cumprimos as normas do confinamento, hai menos ruído nas aldeas e vese que eles se achegan con menos medo".

Comentarios