Ethel Vázquez: "O alcalde de Ponte Caldelas está enfadado permanentemente"

Réplica de la Xunta al alcalde de Ponte Caldelas tras las duras críticas del regidor, que tachó de "caciqueo" el hecho de que la Consellería anunciase que se iban a invertir más de 6.000 euros en expropiar parcelas para ensanchar la carretera de Vichocuntín, en Cerdedo-Cotobade, mientras Ponte Caldelas tendrá que financiar los costes de las expropiaciones para arreglar la PO-234 en su primer tramo. La conselleira Ethel Vázquez, aclaró que no habrá trato de favor para Cerdedo-Cotobade, ni para ningún concello, ya que habrá un acuerdo para que este municipio financie la expropiación. Respecto al tono empleado por Díaz, Vázquez, también respondió con dureza.

"O alcalde de Ponte Caldelas está enfadado permanentemente. Eu aconsellaríalle autocrítica e tamén falar coas administracións, porque o descoñece –e preocúpame que non pregunte– as conversas que temos as outras institucións. Está falado co Concello de forma idéntica que co concello de Ponte Caldelas, para que, ademais de ceder os terreos para a PO-230 en Vichocuntín, financie eses 6.000 euros das expropiacións", aclaró, para insistir en que le sorprende "o permanente enfado co resto do mundo no Concello de Ponte Caldelas" y recomendar a Díaz que haga con las administraciones "o mesmo que, como alcalde, fará cos veciños", "traballar e colaborar".

La ejecución de esta tramitación será llevada a cabo a través de Infraestruturas para agilizar el proceso y licitar las obras en las próximas semanas. En total, será precisa la expropiación de varias fincas con un coste estimado de 6.350 euros. El resto de las parcelas han sido cedidas al Concello por los vecinos. La reforma supondrá que el vial pasará a tener un ancho de siete metros.

Comentarios