"A ver se lle chamamos dunha vez depuradora, que é o que debe ser"

La Cofradía de Lourizán pide dejar de lado los "politiqueos" ▶Marín y Poio aplauden la obra de ampliación
Recreación virtual de la futura depuradora. DP
photo_camera Recreación virtual de la futura depuradora. DP

Carmen Vázquez, patrona mayor de la Cofradía de Lourizán, salió satisfecha de la Mesa polo Saneamento da Ría celebrada este viernes, pero lejos de confiar en que la batalla por el saneamiento ha llegado a su fin. Vázquez quiere que la ampliación sea efectiva para que la EDAR "non sexa a decantadora coa que levamos tantos anos" y para poder seguir cultivando el mar "sen medos".

La patrona aplaude el diseño de la ampliación y, sobre todo, su integración en el entorno, con el que cree que se podrá decir adiós a los "tanques de escuma, as cousas raras e os cheiros que temos agora". "A ver se lle chamamos dunha vez depuradora, que é o que debe ser", manifestó al término del encuentro. No obstante, insistió en que el problema invita a ser "serios" y dejar a un lado las riñas políticas. "Non escoitei a ningún concello dicir nada de separar as redes nestas mesas, que é onde hai que solucionar as cousas. Pero non queremos politiqueos. Danos igual que se enfrenten, porque estes pelexan e logo van tomar café xuntos, pero no medio estamos nós (...) Queremos seguir mariscando e para iso temos que ter unha ría saneada. Teñen que poñer da súa man os concellos e a Administración. Despois que se dean de hostias onde lles dea a gana".

El alcalde de Poio, Luciano Sobral, cree que la propuesta "soa moi ben" ya que, junto a la depuradora proyectada por el Estado en Sanxenxo, promete resolver los problemas de saneamento de Poio.

Por su parte, la alcaldesa de Marín, María Ramallo, cree que, "desde el punto de vista técnico", la ampliación es la opción "máis viable para alcanzar unha ría saneada", aunque también aboga por reducir el caudal que recibe la EDAR con "actuación específicas" en los concellos.

Comentarios