viernes. 13.12.2019 |
El tiempo
viernes. 13.12.2019
El tiempo

Canda apuesta por dotar al concello de A Lama de un Centro de Día

Un instante de la celebración en As Ermidas. CEDIDA
Un instante de la celebración en As Ermidas. CEDIDA
El regidor participó el domingo en el Xantar da Terceira Idade, al que asistieron más de 300 comensales

Más de 300 personas tomaron parte el domingo en el tradicional Xantar da Terceira Idade de A Lama, una cita que el alcalde, Jorge Canda, aprovechó para anunciar su compromiso de dotar al municipio de un nuevo Centro de Día en el futuro. El regidor del Partido Popular propuso este reto acompañado de varios de sus compañeros de Gobierno y del director xeral de Maiores e Persoas con Discapacidade, Ildefonso de la Campa.

Durante su intervención, Canda recordó que "neste concello somos todos unha gran familia e neste tipo de actos, que levamos xa facendo desde hai anos, é onde temos ocasión de vernos todos xuntos e de demostrar que somos un pobo unido e forte". Además, el alcalde lamés reconoció emocionado que "xa me queda menos de rexedor e, se sigo aquí, é grazas ao voso apoio. Estou moi contento de que haxa xente nova que se sumase ao noso proxecto e que está mirando para que A Lama siga polo bo camiño, continúe progresando e ocupándose dos problemas que afectan directamente ás persoas, especialmente aos nosos maiores, pero tamén á mocidade e aos máis cativos", precisó.

El acto, que se desarrolló en As Ermidas en medio de un gran ambiente, dio comienzo poco después de las 14.00 horas. El encargado de inaugurar el turno de intervenciones fue el responsable del departamento de Cultura e Deportes, Daniel Vidal, que ofreció a los asistentes "unha grande aperta de irmandade colectivo para todos e cada un de nós".

Sobre la pretensión del Gobierno local de intentar conseguir que A Lama disponga de un Centro de Día, el concelleiro del Partido Popular recordó que la intención de todos los componentes del grupo de Gobierno es llevar a la práctica el compromiso asumido por Jorge Canda de convertir este mandato recién iniciado "no do cariño e atención ás persoas, espcialmente aos nosos maiores".

La velada estuvo amenizada por la Charanga Os Encerellados, de Campo Lameiro. Asimismo, también participó en la cita la Banda de Música de Arcade (Soutomaior).

Canda apuesta por dotar al concello de A Lama de un Centro de Día
Comentarios