Silva afirma que é "intachable" fronte a un PP que "fai política indecente" e "sobreactúa"

 A presidenta da Deputación reitera que non ten "nada que explicar" polo caso da cuñada
Carmela Silva. DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA
photo_camera Carmela Silva. DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA

"Unhas señoras e uns señores sobreactuando nunha imaxe patética non me van quitar o sorriso". "Que abandonen toda posibilidade de que a presidenta da Deputación vaia facer caso dun modo tan indecente de facer política".

Así respondió este viernes la presidenta provincial, Carmela Silva, a las declaraciones de los diputados ‘populares’ después de que el Juzgado Contencioso- Administrativo número 2 de Pontevedra diese la razón al PP obligándola a convocar un Pleno para tratar sobre el caso del enchufe de su cuñada.

Preguntada por los medios de comunicación, la dirigente socialista calificó al Partido Popular (que el pasado jueves volvió a pedir su dimisión) como "o partido do sangue" porque "ten como obxectivo a destrución do adversario político" y cuestiono cómo le pide explicaciones una agrupación que "fai política indecente". "Como ten tanta caradura o partido que acaba de coñecer que o anterior presidente está con sentencia por prevaricación e ao que a UE abriulle unha información por fraude de uso dos fondos públicos ao Goberno do Partido Popular anterior? Como ten tanta caradura o partido da corrupción?", dijo.

Por el contrario, defendió su propia conducta asegurando que "esta presidenta é intachable" y recordando que "nunca na miña vida fun a un xulgado, nin como testemuña". Así, añadió que en el caso de su cuñada sobre el que el PP le reclama explicaciones y le atribuye responsabilidades, ella no tiene "nada que explicar", porque "hai unha sentenza" y ella no fue "nin imputada, nin investigada, nin me chamaron como testemuña, porque non había nin sequera indicios da miña participación".

 Con respecto a la decisión inicial de la Deputación de denegar el Pleno que había pedido el PP, Silva reiteró que no fue ella quien lo acordó así, sino que es el secretario de la institución "o que informa se considera que ese é un asunto a tratar ou non". Y añadió que "tamén o fiscal que analizou esta denuncia do PP dixo que había que inadmitir o recurso".

Aínda que asegura non compartir a sentenza que a obriga a convocar o Pleno no que o PP pedirá a súa dimisión, a sesión celebrarase o día 27

En todo caso, ahora que el Contencioso-Administrativo número 2 ha dado la razón al PP, el Gobierno provincial ha anunciado ya que convocará esa sesión extraordinaria para el próximo viernes 27.

"Eu non comparto a sentenza, pero admítoa porque eu si que son unha demócrata e nin sequera a critico", apuntó Silva, quien volvió a referirse a los diputados provinciales del PP indicando que "todas as calumnias, insultos, descualificacións, toda aquela xente dicindo as barbaridades que dixeron, a min danme moita pena. Que sigan por ese camiño, que nós seguiremos polo noso, que é construír provincia e levantarnos cada mañá sorrindo, porque cumprimos con aquilo para o que serve a política, que é para mellorar a vida da xente", concluyó.