miércoles. 11.12.2019 |
El tiempo
miércoles. 11.12.2019
El tiempo

Más de 800 personas salen a la calle para reclamar la mejora de la sanidad en Soutomaior

Un momento de la marcha en Soutomaior por la mejora de la sanidad. DP
Un momento de la marcha en Soutomaior por la mejora de la sanidad. DP
El BNG denuncia los "cupos disparatados" de los médicos

"Aínda que nos concedesen un novo médico, estariamos mal, pero con esta situación, somos un caso grave, un dos máis graves que hai no panorama galego". Son palabras de Manu Lourenzo, responsable del BNG de Soutomaior, que este domingo convocó y encabezó una manifestación por la situación de la sanidad pública en este municipio.

La marcha, que partió a las 12.30 horas del la Rúa Roxelio Landeiro cumplió con las expectativas del BNG, que participó con los miembros de su agrupación local, pero contó también con el apoyo del diputado autonómico por Pontevedra Luís Bará.

Lourenzo explicó a los participantes —800 según la Policía y unos mil, según los convocantes— que "o noso vai máis alá do que pasa en todo o país, dos casos de recurtes e da falta de cobertura das baixas dos médicos e do persoal sanitario. Iso é o que está pasando en toda Galicia, pero no caso de Soutomaior, cos cupos disparatados que temos, temos motivos para denunciar que a nosa situación é grave. Cada un dos nosos médicos ten 1.800 pacientes. Son cupos disparatados e inasumibles e deste xeito, cada día de ausencia ou cada baixa xera un colapso e listas de espera de ata unha semana", reclamó el nacionalista.

La situación, insistió "é excepcional ata o punto de que algún dos nosos médicos do centro de saúde recoñece que non hai comparación cos centros veciños. Mesmo contando con un médico máis como reclamamos, cada titular tería ao cargo 1.200 tarxetas sanitarias. É dicir, que aínda nese caso sería moito". El BNG pide que "o PP poña freo aos recortes" y exige más personal y medios para este concello.

Más de 800 personas salen a la calle para reclamar la mejora de la...
Comentarios