Valga, Poio, Vilagarcía , Vilaboa y Pontevedra

Más muestras de apoyo a las víctimas y de rechazo a la violencia machista

Colectivos feministas, corporaciones locales y cientos de vecinos vuelven a salir a las calles de la provincia en busca de una respuesta
De izquierda a derecha, concentraciones en la Audiencia de Pontevedra, en la plazuela de Valga y en el concello de Vilaboa. D.F. / J.C. / R.F.
photo_camera De izquierda a derecha, concentraciones en la Audiencia de Pontevedra, en la plazuela de Valga y en el concello de Vilaboa. D.F. / J.C. / R.F.

Colectivos de toda España, a excepción hecha de personas vinculadas al grupo político Vox, se han adherido en las últimas horas a toda clase de manifestaciones, concentraciones o minutos de silencio para rechazar el crimen machista en general y el asesinato múltiple de Valga en particular. Este miércoles, cuando se conoció un nuevo caso de mujer fallecida a manos de su pareja (sucedido en un barrio de Madrid), se produjeron nuevos eventos con idéntico fin en las localidades de Vilagarcía, Vilaboa, Poio y Pontevedra, entre otras.

La Asociación de Mulleres de Vilaboa leyó un manifiesto en el que subrayó que "o machismo sementa terror entre as mulleres. Se temos sensación de ansiedade ao camiñar polas rúas de noite, se nos sentimos incómodas nun espacio pechado cun home, se collemos o móbil para telo á man, se acompañamos ás nosas amigas á casa ou se agardamos con intranquilidade a mensaxe da nosa filla para saber se chegou ben, é porque aínda temos terror".

El colectivo feminista de Vilaboa envía "unha aperta enorme" a los huérfanos que dejó el brutal crimen de Valga, y puso los puntos sobre las íes al afirmar que "todas as persoas desta sociedade somos responsables de que esto non volva a suceder. En todos os sectores da nosa vida debemos manter a alarma sempre encendida, detectando comportamentos inadecuados, comentarios desafortunados e pequenas agresións. Porque debemos educar no respeto continuamente sen deixar pasar ningunha desas actitudes".

El Concello de Poio, por su parte, informó este miércoles que todos los grupos políticos que conforman la Corporación se adhieren a la iniciativa propuesta por Emerxencia Feminista. Será una concentración que tendrá lugar este viernes, desde las 21.00 horas, en el Casal de Ferreirós. Los convocantes piden que los asistentes acudan con alguna prenda violeta.

"O Concello de Poio no seu conxunto posiciónase contra todas aquelas medidas, campañas e mensaxes que contribúan a xustificar a violencia de xénero, que promovan a súa minusvaloración ou o cuestionamento das ferramentas normativas das que nos temos dotado para combatela. Non podemos permitir que teñan un espazo de poder quen non recoñece a violencia de xénero como un problema social, contra o que hai que loitar sen descanso dende todas as instancias: iso é terrorismo de estado", detallan fuentes municipales.

La plazuela de Valga, la plaza de Galicia de Vilagarcía y los exteriores de la Audiencia Provincial de Pontevedra fueron escenario de las demás concentraciones celebradas el miércoles.

Comentarios