sábado. 22.02.2020 |
El tiempo
sábado. 22.02.2020
El tiempo

El PP denuncia el estado de las carreteras de la provincia de Pontevedra

Atasco en O Morrazo. CEDIDA
Atasco en O Morrazo. CEDIDA

Ángel Moldes culpa a Carmela Silva de los atascos en O Morrazo

El portavoz provincial del Partido Popular, Ángel Moldes, pide a la presidenta de la Deputación de Pontevedra, Carmela Silva ,que "deixe de utilizar o papel de vítima na problemática dos atascos no Morrazo e asuma que é unha das culpables de esa situación, xa que un dos principais problemas da comarca son as estradas".

Moldes entiende que "máis que criticar a outras administracións, o que ten que facer a presidenta da Deputación é dar exemplo e cumprir obras e compromisos que xa estaban adquiridos".

Con esto, se refiere tanto a la mejora de la carretera provincial del Viso-Hío como otras pendientes de reformas por parte de la institución provincial. Recuerda que el PP presentó en estos tres años de mandato numerosas mociones plenarias para insistir a la Deputación en que recupere el proyecto para mejorar la carretera del Viso-Hío. "A día de hoxe a estrada continúa igual e cos mesmos problemas", afirmó Moldes.

Moldes también señaló que "non vale de nada que se reforme o corredor se despois as estradas provinciais que dan acceso ás praias están na situación na que se encontran".

Por todo esto, lamenta que "Carmela Silva, en lugar de colaborar e buscar solucións aos problemas dos veciños, só utiliza á Deputación de Pontevedra como unha plataforma para confrontar políticamente".

Por último, recalca que "no PP queremos saber cales foron as estradas que Silva reformou durante o seu mandato".

El PP denuncia el estado de las carreteras de la provincia de...
Comentarios