A Xunta, Vilanova, Catoira, Valga e Pontecesures crean a marca 'Mar de Santiago'

O obxectivo é promocionar os atractivos da ría de Arousa e do río Ulla vinculados ao Camiño de Santiago
Presentación da marca Mar de Santiago, este mércores. EUROPA PRESS
photo_camera Presentación da marca, este mércores. EUROPA PRESS
A Xunta de Galicia, en colaboración cos concellos de Vilanova de Arousa, Catoira, Valga e Pontecesures, impulsa a marca Mar de Santiago como un selo de calidade turística destinado a promover os atractivos da ría de Arousa e do río Ulla vinculados ao Camiño de Santiago.

O vicepresidente primeiro da Xunta, Alfonso Rueda, asinou este mércores en Vilanova cos alcaldes dos catro concellos un convenio de colaboración para o desenvolvemento do proxecto Mar de Santiago.

Segundo explicou Rueda, a súa finalidade é "elaborar un plan de activación turística e de márketing dixital" así como a creación dun "selo de calidade que se identifique co itinerario vinculado á chegada dos restos do apóstolo a Galicia", é dicir, co Roteiro del Mar de Arousa e a do río Ulla.

Alfonso Rueda anunciou que a Xunta investirá neste proxecto 120.000 euros e que o fará a través da Axencia de Turismo de Galicia. O investimento enmárcase dentro dos obxectivos do Plan estratéxico Turismo de Galicia que, segundo explicou, "aposta polo turismo de calidade e sostible, pola oferta diferenciada e pola fortaleza de Galicia como destino seguro e a marca Mar de Santiago como modelo de turismo tranquilo".

Segundo se explicou durante a presentación, unha parte importante do diñeiro que se investirá neste proxecto irá dedicada á sinalización e ao material gráfico.

E, a medida que as restricións á mobilidade vaian diminuíndo, "a darlle todo ao proxección nacional e internacional que se merece", a través da publicidade en redes e a asistencia a feiras.

UN ITINERARIO CON MOITO POTENCIAL. Ademais da consolidación da marca Mar de Santiago, presentada este mércores, o Plan de activación turística e márketing dixital promove tamén o desenvolvemento de estratexias de produto que distingan o Camiño de Santiago, a oferta gastronómica, a paisaxe, o turismo rural e o relixioso.

Tamén se anunciou a elaboración dun documento que ten por obxectivo "afianzar a marca como destino competitivo con gran valor estratéxico na economía galega".

Alfonso Rueda mostrouse convencido de que o plan permitirá coñecer mellor un itinerario "con moito potencial e que ten moito que achegar". O vicepresidente primeiro mostrouse optimista respecto a as previsións turísticas para o segundo semestre de 2021 e para todo o 2022, e asegurou estar convencido de que "moitos peregrinos van vir a coñecer as marabillas desta zona".

Desde a Xunta incídese na confianza no Xacobeo como "motor da recuperación económica de Galicia" e na promoción dun modelo turístico de natureza, gastronomía e paisaxe acorde cos obxectivos que pretende o proxecto Mar de Santiago, o de "atraer un perfil de visitante convencido pola oferta diferenciada que ofrece Galicia como destino seguro".

O PRIMEIRO DOS CAMIÑOS. O alcalde de Vilanova de Arousa, o popular Gonzalo Durán, que exerceu como anfitrión do acto da firma da creación da marca Mar de Santiago, lembrou que o Camiño do Mar de Arousa foi, en realidade, o primeiro dos camiños xacobeos, moito antes mesmo que o Camiño Francés.

Neste sentido, incidiu na importancia cultural e económica que historicamente tivo para a comarca de Arousa a existencia deste roteiro. "Algo que agora queremos de novo poñer en valor coa marca Mar de Santiago", concluíu.

Comentarios