jueves. 14.11.2019 |
El tiempo
jueves. 14.11.2019
El tiempo

A marca Fest Galicia medra ata os 12 festivais coa incorporación de Cantos na Maré

A Consellería de Cultura achegará 350.000 euros para que estes certames apliquen medidas contra a violencia sexual, e a prol do coñecemento de Galicia e do uso do idioma propio do país

O calendario Fest Galicia 2019 desenvolverase entre os meses de xullo e setembro con dous festivais máis que o ano pasado até alcanzar as 12 citas, nesta iniciativa da Xunta que se vincula directamente coa promoción do Xacobeo 21, baixo o lema Festivais que fan camiño, e que incorpora programas de prevención da violencia de xénero e de respecto ambiental. 

Nun acto celebrado na Cidade da Cultura, coa actuación en directo da banda galega Los Jinetes del Trópico, presentouse a marca Fest Galicia que nesta ocasión incorpora aos eventos Cantos na Maré de Pontevedra e Caudal Fest de Lugo. 

A través da marca FEST Galicia, a Xunta achega 350.000 euros para contratos de patrocinio coas empresas organizadoras do evento, a maiores das subvencións específicas concedidas polo Goberno galego. 

Fest Galicia complétase cos 10 eventos que participaron na experiencia piloto do pasado ano: PortAmérica, Resurrection Fest, Atlantic Fest, Vive Nigrán, Sinsal SON Estrella Galicia, 17º Ribeira Sacra, SonRías Baixas, Revenidas, Festival da Luz e WOS Festival

Unhas citas que ademais de supor unha oferta cultural "coordinada", posibilitan o "impulso económico e social" da zona na que se celebran, xerando "emprego" e desenvolvemento económico, segundo puxo en valor no acto o conselleiro de Cultura, Román Rodríguez. 

Despois de que o ano pasado se iniciase a realización de estudos de medición do impacto económico e social dos festivais en varios dos eventos, este ano analizarase a repercusión de citas como o Atlantic Fest, Vive Nigrán, Festival da Luz ou o Caudal Fest, coa recollida de datos a través de enquisas directas aos asistentes. 

As 12 citas asociadas, segundo resaltou Román Rodríguez, son moi diferentes en canto a formatos e propostas musicais, pero "todas teñen en común a aposta pola calidade, a singularidade e a sustentabilidade, que son á súa vez tres das claves da marca".

Sensibilización contra a violencia sexual
Os festivais contarán con accións relacionadas coa difusión da campaña Agresión Off da Secretaría Xeral da Igualdade, para fomentar a igualdade e previr a violencia sexual e as agresións sexuais. 

A secretaria xeral, Susana López Abella, lembrou que o pasado ano o balance desta campaña foi moi "positivo", ao ter un impacto directo de entre 6.400 e 6.900 persoas, o 70% mulleres e o 30% homes, con idades entre os 20 e os 45 anos. 

En paralelo, os festivais tamén servirán para fomentar a recuperación e reciclaxe de residuos. En colaboración coas entidades responsables da xestión, como Ecoembes ou Ecovidrio, instalaranse colectores para a separación de residuos e desenvolveranse actividades de concienciación. 

O obxectivo, segundo destacou a directora xeral de Calidade Ambiental, Cruz Ferreira, será que non reproduzan imaxes de festas que quedan repletas de lixo. 

Os eventos incluirán tamén actividades dirixidas aos mozos. A directora xeral de Xuventude, Cristina Pichel, avanzou que se realizará unha ruleta con preguntas sobre Galicia en diferentes disciplinas, que irá acompañada de agasallos. 

E por último, tamén se trasladará a campaña O galego crea ambiente que ten como obxectivo dinamizar o uso da lingua galega nos festivais de verán apoiados desde a Xunta de Galicia. 

A marca Fest Galicia medra ata os 12 festivais coa incorporación de...
Comentarios