A Asociación de Jugadoras censura o protocolo do Marín Futsal tralo incidente de Patri Arruti

O club responde con un contundente comunicado e estuda emprender accións contra as acusacións verquidas pola agrupación
Patri Arruti durante un partido co Marín Futsal.  DAVID FREIRE
photo_camera Patri Arruti durante un partido co Marín Futsal. DAVID FREIRE

A Asociación de Jugadoras de Fútbol Sala emitiu un comunicado no que censurou os protocolos sanitarios do Marín Futsal no partido da pasada fin de semana entre o conxunto marinense e o Rayo Majadahonda, no que a porteira local, Patri Arruti, sufriu un forte encontronazo coa visitante Iraia Arbeloa que a levou a ser trasladada ao Hospital Miguel Domínguez.

A agrupación censurou a ausencia de unha "ambulancia medicalizada y equipo sanitario" e tildou a situación producida como "falta de organización y protocolo establecido", o que lle supuxo sensacións de "preocupación e disconformidad". O escrito provocou a resposta inmediata por parte do Marín Futsal, que anunciou o estudo de medidas para a "defensa de sus derechos e intereses".

"La no presencia de una ambulancia medicalizada y equipo sanitario (solo había un médico) hizo que la jugadora Patricia Arruti fuera intervenida por múltiples personas (médico, jugadoras, cuerpo técnico y árbitros) sin ninguna sensación de control", explica o texto da AJFSF. 

"La ambulancia aparcada en la instalación no fue utilizada para trasladar a la jugadora y Patri Arruti tuvo que esperar por la llegada de otra", sinala o comunicado da AJFSF

"Tras nueve minutos siendo atendida y posteriormente inmovilizada con un collarín, tuvo que permanecer en la enfermería de la pista esperando más tiempo hasta que llegara la ambulancia medicalizada y pudiera ser trasladada al hospital", segue en ton de denuncia a agrupación de xogadoras, que agrega que "la ambulancia aparcada en la instalación no fue utilizada para trasladar a la jugadora y Patricia Arruti tuvo que esperar por la llegada de otra".

A continuación, o documento critica que "Iraia Arbeloa no fue atendida por nadie dada la gravedad de Patricia Arruti y la falta de organización y protocolo establecido".

De tal maneira, despois de demandar a obrigatoriedade de unha ambulancia medicalizada en tódolos partidos, o comunicado finaliza expresando a "preocupación y disconformidad con lo ocurrido" e solicitando "que se tomen medidas para que no vuelva a ocurrir".

O Marín Futsal "condena este tipo de comunicados totalmente improcedentes de una asociación presidida por una directiva de la RFEF"

Ante tal manifestación, o Marín Futsal non tardou en respostar. "Esta entidad cumple con todas las obligaciones que le resultan aplicables. De hecho, asume una serie de compromisos superiores a los que establece la normativa", comentaba no seu texto de réplica. Posteriormente, o club "condena este tipo de comunicados totalmente improcedentes de una asociación que es presidida por una directiva de la RFEF. Se solicitará que se depuren las oportunas responsabilidades ante las manifestaciones realizadas, en conocomiento de su falsedad o temerario desprecio hacia la verdad", agrega.

Tras censurar a falta de preocupación pola saúde das xogadoras do Marín Futsal e o Burela no partido do 30 de abril de 2022 que finalmente se suspendeu por un gromo de Covid e varias lesións das marinenses, o club acabou dicindo que "ante la gravedad de las afirmaciones" do comunicado da AJFSF, "se reserva el derecho de iniciar acciones en defensa de sus derechos e intereses".

Más en Deporte Local Pontevedra
Comentarios