David Añón: "Hai que sacar puntos e non pensar noutra cousa"

El delantero granate espera transformar en los próximos partidos la mala dinámica de resultados

David Añón conduce el balón en el partido ante el Valladolid B. JAVIER CERVERA-MERCADILLO - Pontevedra CF - PCF
photo_camera David Añón conduce el balón en el partido ante el Valladolid B. JAVIER CERVERA-MERCADILLO

David Añón, delantero de la formación granate y máxima referencia goleadora hasta la fecha del bloque que dirige Luisito, con diez tantos (encabeza la lista de máximos artilleros del grupo I de la Segunda División B), asegura que el calendario que le queda al equipo antes de finalizar la primera vuelta de competición, en la que se enfrentará al Unión Adarve madrileño y al filial del Atlético de Madrid, "debe servir para transformar a dinámica derrotista que temos e poder saír desta complicada situación na que estamos a nivel de clasificación". El ariete coruñés entiende que, en estos momentos, no existen rivales más asequibles ni más complicados en función de la clasificación, sino que "dá o mesmo con quen nos enfrentemos, sexa o Unión Adarve, o Atlético de Madrid ou o Fuenlabrada. Agora hai que quitar o maior número de puntos posibles nestos dous próximos choques e non pensar noutra cousa, e se iso serve para afastarse da zona comprometida, pois moito mellor. Agora non podemos estar pensando en que nos favorece este tipo de rival porque está na zona baixa da clasificación ou non. Temos que ir a por todas".

David Añon sigue insistiendo en que los últimos resultados negativos del bloque granate "sempre foron por pequenos detalles que xogaron en nosa contra. Non estivemos ben, iso está claro, pero agora o que temos que facer é pulir todos estes detalles e intentar coller velocidade para encadear bos resultados e así saír desta adversa clasificación na que vivimos agora".

El ariete de la formación pontevedresa tiene claro que "o afeccionado e o socio vén de vivir un playoff o ano pasado, pero nin moito menos estamos agora obrigados a ter que repetir esta situación. Hai que ser realista e pensar na situación na que estamos agora, que será loitar por escapar da zona comprometida da clasificación. Despois, se encadeamos tres ou catro vitorias consecutivas e nos metemos arriba xa poderíamos ir falando doutra cousa, pero de momento, a realidade é a que é".

Cabe recordar que el delantero granate está siendo la sensación del grupo Primero de la Segunda División B, con los diez tantos que lleva materializados en las 17 jornadas consumidas de la liga doméstica, algo a lo que no está acostumbrado. Cabe recordar, por ejemplo, que en la pasada campa- ña el coruñés había asumido un rol distinto de juego y solo había hecho tres tantos.

No obstante, en su etapa en el Somozas coruñés había hecho diez tantos y, por ejemplo cuando estuvo en el Celta B, había llegado a la cifra de quince goles. Una situación que para David Añón no trasciende más alla de verse como máximo goleador de la categoría, pero "isto está ben, xenial para un xogador coma min que ocupa unha posición ofensiva dentro do plantel. Sempre che gusta, pero se o equipo fora mellor na clasificación estaría máis contento en todos os sentidos. O que máis importa é que o equipo poida reaccionar e poidamos subir na clasificación para non pasar tantos apuros".

Comentarios