Añón: "Temos unha débeda pendente con Luis"

El extremo derecho coruñés lamentó la noticia de la destitución del técnico teense, al que elogió con elocuencia

David Añón, abatido en un momento del partido ante el Atlético B, el último de Luisito como entrenador granate. DAVID FREIRE
photo_camera David Añón, abatido en un momento del partido ante el Atlético B, el último de Luisito como entrenador granate. DAVID FREIRE

David Añón despidió a Luisito con palabras de loa, gratitud y tristeza. El jugador coruñés, uno de los que más admiración tenía por el ya exentrenador granate, recibió la noticia de la destitución de Luisito de forma indirecta, a través de excompañeros que militan en clubes de fútbol de otros lugares de España.

"Envioume unha mensaxe un amigo de Ceuta e desexaba que non fose verdade", explicó el jugador de A Laracha en declaraciones a Diario de Pontevedra al conocer la confirmación a sus sospechas sobre la destitución de Luisito. Añón no tardó ni medio segundo en apuntar a los responsables.

Responsables
"Soará a tópico, pero non creo que a nosa situación sexa culpa do adestrador. Os únicos responsables somos os futbolistas"

"Soará a tópico, pero non creo que a nosa situación sexa culpa do adestrador, aínda que é máis doado botar a un que a 20. Pero os únicos responsables somos os futbolistas", expresó uno de los capitanes del conjunto, ya en su casa en A Coruña, donde pasará las fiestas navideñas.

"Non estamos a dar o nivel. Ás veces hai quen me di que eu cando menos estou a meter goles. Iso é o de menos. Eu son un máis do plantel e tan culpable coma calquera compañeiro", señaló, autocrítico, el extremo derecho, probablemente el mayor valedor en la plantilla, tanto fuera como dentro del campo, de Luisito.

Sustituto
"Sexa quen sexa, o máis importante é que veña con ilusión"

"O troco non garante nada, pero normalmente é unha decisión que se toma para cambiar de dinámica e para que todo o mundo comece de cero. Sexa quen sexa o que veña, o importante é que o faga con ilusión", aseveró el goleador del Pontevedra, que lleva un mes jugando infiltrado para superar sus dolores en el abductor.

Añón tuvo palabras de verdadero afecto y comprensión para Luisito. "Todos temos unha débeda con Luis por non conseguirmos darlle a volta a isto. Hai poucos adestradores tan implicados como o estivo el co Pontevedra e co seu traballo", destacó el atacante larachés, que reconoció que el carácter del teense le jugó malas pasadas, aunque al mismo tiempo él lo ha entendido como nadie.

Carácter
"En Boiro pensei que lle arrincaba a cabeza, pero sempre ía de fronte. O problema era que dicía as cousas de forma moi agresiva"

"En Boiro, a temporada pasada, pensei que lle arrincaba a cabeza. Pero sempre ía de fronte con todos. O seu problema era que dicía as cousas dunha forma tan agresiva que ás veces o entendiamos mal, pero en realidade facía todo polo ben do colectivo. Cada un dos futbolistas pensabamos polo noso ben persoal, mentres que el era o único que miraba polo dos 25".

En su proximidad al teense, Añón admitió que desde su dimisión en Talavera vio a otro Luisito. "Vino tan mal que me decatei do que é sufrir nun banco, como adestrador", recuerda el jugador del Pontevedra, que desde entonces ha entendido mejor la exigencia psicológica del banquillo de un equipo de fútbol.

Comentarios