José Manuel Fernández no quiere seguir en la presidencia

José Manuel Fernández (primero por la derecha) en una reunión con los principales accionistas del Pontevedra CF (Foto: Rafa Estévez)
photo_camera José Manuel Fernández (primero por la derecha) en una reunión con los principales accionistas del Pontevedra CF (Foto: Rafa Estévez)

PONTEVEDRA. José Manuel Fernández no quiere prolongar durante mucho tiempo más su presencia en la presidencia del Pontevedra Club de Fútbol. El dirigente lerezano le dejó claro a diario de Pontevedra que no está interesado en seguir al frente de la institución después del actual período de provisionalidad.

''Non, rotundamente non. Estou onde estou pero non polo meu agrado, aínda que xa dixen que non lle dou nunca as costas a nada. Afronto os retos para intentar axudar'', respostou Fernández a la pregunta de se le gustaría seguir siendo presidente.

Unos segundos antes de esa manifestación, el dirigente dejó claro que no quiere pensar en ese presupuesto. ''Eu neste momento non contemplo nada, porque non depende de min. Non adoito pensar nin facer análises hipotéticas dos factores que non podo controlar. A miña presidencia veu dada por unha renuncia. A situación estase prolongando máis tempo do que me gustaría. Vivimos en estado de provisionalidade. E iso non me gusta absolutamente nada, porque condiciona e hipoteca moitas cousas''.

''Levo un tempo de feito provisorio no mandato. Primeiro, unha persoa pediu un aprazamento para tomar unha decisión. Nunha segunda ocasión, esa persoa non puido acudir ao consello de administración'', expresó para referirse a Lupe Murillo, que se postuló para ser presidenta, pero recién declinó hacerse con el timón de la nave pontevedresa por la falta de apoyo del principal accionista, Nino Mirón.

José Manuel Fernández no cree totalmente lo que dijo la gerente de Conservas Pescamar. ''Esa persoa manifesta unha serie de cuestións (su rechazo al cargo), pero eu non entendo que rexeite de forma rotunda a posibilidade da presidencia''.

Más en Deporte Local Pontevedra
Comentarios