viernes. 10.04.2020 |
El tiempo
viernes. 10.04.2020
El tiempo

"PUEDE VENIR UN PRIMERA DIVISIÓN, QUE SE LO VAMOS A PONER DIFÍCIL"

Luisito: "Se digo que non estou contento, mentiría"

Luisito, durante el partido ante la Ponferradina
Luisito, durante el partido ante la Ponferradina
El preparador teense se mostró orgulloso por la plasmación del trabajo semanal ante la Ponferradina

Luisito demostró máxima satisfacción por la victoria del Pontevedra de este domingo contra la Ponferradina (2-0). "Se digo que non estou contento, mentiría. E non me gusta mentir".

El entrenador teense aclaró que sus hombres interpretaron al ‘dedillo’ el trabajo táctico que realizaron durante los entrenamientos. "A pesar de ter moi pouco tempo para preparar o partido, o que ensaiamos a nivel defensivo saíunos perfecto. Para un adestrador é unha gran satisfacción que os futbolistas interpreten o que un quere, independentemente do resultado. E hoxe (por este domingo) o Pontevedra estivo moi ben. Os pequenos desaxustes que tivemos no primeiro tempo correxímolos no segundo".

"A Ponferradina non tivo ningunha ocasión na primeira metade. Edu só fixo unha parada, e foi no minuto 90 ou 91"

Prueba de ello fue la escasez de ocasiones de la Ponferradina. "Eles non tiveron ningunha ocasión na primeira metade. Edu fixo unha parada no minuto 90 ou 91. En liñas xerais fomos xustos vencedores contra un rival que ten por obxectivo non só disputar o play-off, senón ascender".

El Pontevedra ocupa la tercera posición con cifras de récord. "Agora mesmo estamos entre os catro primeiros, pero eu non miro a clasificación. Van trece partidos. Por iso que nos falen de play-off a esta alturas sónanos a chinés. Aquí cando levantas a cabeza un pouco, aplástancha. Somos un equipo superhumilde e traballador. Por momentos xogamos ben ao fútbol e noutros sufrimos sen balón. E esa é a chave. O que me preocupa non é estar terceiro ou cuarto, senón recuperar á xente e derrotar o domingo á Cultural Leonesa, que é outro trasatlántico como a Ponferradina", aseguró el entrenador granate.

En esa línea, Luisito quiso recordar a los aficionados que "o obxectivo é claro e contundente: mellorar o da campaña pasada".

El preparador del cuadro pontevedrés dejó claro que el hecho de evitar hablar de objetivos de promoción no implica restar motivaciones a la afición. "Se alguén ten ilusión, son eu. E transmítolla á xente co noso traballo".

Nós gañámoslle á Ponferradina pero tamén perdemos contra o Arosa na Copa Federación. Temos que ser máis humildes ca ninguén"

Acto seguido, el responsable del banquillo de Pasarón aclaró que la única manera de alcanzar metas es mediante el esfuerzo. "Nós gañámoslle á Ponferradina, pero tamén perdemos contra o Arosa que, con tódolos respectos, é un equipo de Terceira División. Temos que ser máis humildes ca ninguén".

En todo caso, no negó que "firmaba estar terceiros con 26 puntos... asinaba esta situación ao principio da temporada, porque non a esperaba".

En una jugada de la segunda parte, el Pontevedra tiró el balón fuera para que las asistencias atendiesen a un jugador de la Ponferradina caído al suelo. El cuadro berciano no devolvió el balón. Luisito quiso aclarar la acción. "Hai que recoñecer unha cousa: a Ponferradina advertiunos antes de empezar de que non tiran o balón fóra. E sabiamos que non o ían devolver. ¿Que deportivamente non me parece correcto e eu non o faría? Claro, pero eles avisáronos. Por iso foi un erro noso".

Pedro Munitis: "Es una paradoja: me gustó más el equipo en la segunda parte que en la primera"


Pedro Munitis explicó que tras el 1-0, "el Pontevedra se replegó y juntó líneas y se complicó nuestro juego. Es una paradoja, porque me gustó más la segunda parte que la primera, y sin embargo hemos encajado dos goles".

"Dije que nunca iba a hablar de los comentarios de otro técnico ni del árbitro y lo mantengo. Es muy difícil jugar y más difícil arbitrar"

Para Munitis "al final los pequeños detalles decantan partidos tan igualados como este".

Sobre la actuación del colegiado, aclaró que "dije que nunca iba a hablar de los comentarios de otro técnico ni del árbitro y lo mantengo. Es muy difícil jugar y más difícil arbitrar", expresó.

El entrenador cántabro manifestó que "lo fácil es darnos palmadas cuando ganamos. Lo difícil es estar juntos ahora, tras perder, pero no tengo dudas de que el equipo levantará la cabeza", expresó el preparador de la ‘Ponfe’.

Luisito: "Se digo que non estou contento, mentiría"
Comentarios