Luisito: "Tivemos a sorte que faltou outras veces"

El preparador granate lamentó la lesión de Mario Barco y pidió al comité una sanción ecuánime para Bruno ►El técnico del Valladolid B desea que el Pontevedra se meta en el play-off
Rubén Albés y Luisito dialogan antes del encuentro entre el Valladolid B y el Pontevedra disputado en Pasarón
photo_camera Rubén Albés y Luisito dialogan antes del encuentro entre el Valladolid B y el Pontevedra disputado en Pasarón

Luisito se mostró satisfecho con el resultado obtenido por su equipo. "Non foi a mellor primeira parte do equipo. Non houbo moitas ocasións, pero tivemos a fortuna que non tivemos noutros partidos. Xogar con dez tanto tempo obrigou ao equipo a facer un esforzo tremendo. Creo que puidemos xogar un pouco mellor, pero hai que darlle o mérito ao rival. É un filial de moito nivel, por iso a vitoria é de moito prestixio", analizó el teense.

Luisito aseguró que "tiña moi claro como ían xogar. Sorprendéronme pouco. Quería ter un pouco máis de posesión, pero custounos porque nos daba moito traballo arrebatarlles o balón".

El técnico lamentó lo que le sucedió a Mario Barco. "Matounos a súa lesión. É o problema de estar tanto tempo parado. Nunca o podes controlar todo. Ogallá sexa o menos posible. Hoxe (por onte) metemos dous goles sen el no campo, o que quere dicir que Mario é importantisimo, pero o Pontevedra non é só el".

El preparador teme una rotura de fibras. Estos días se conocerá el alcance de la lesión. "Boa cousa non ten. Un mínimo de quince días vai estar parado".

Luisito se enorgulleció de que "deixamos a nove máis a golaveraxe" a un posible rival y reconoció a sus hombres por ello. "O mérito é dos xogadores. A base de moito traballo logramos o triunfo. Se non tivesemos este traballo, non estariamos loitando cos transatlánticos da categoría. Só hai que ver como estabamos colocados defensivamente. Quizais somos demasiado valentes a veces e deberíamos enfriar máis o partido. Pero iso é a mentalidade miña, non é o meu estilo o de perder tempo".

Luisito explicó que retrasó a Abel en el centro del campo por dos motivos: "Quería ter chegada desde segunda liña con Trigo e Kevin e quería sacar o balón limpo desde atrás. Eles son bos sacando o balón, pero tamén ían sufrir para parar a Kevin e a Trigo".

La variante táctica no será eterna. Su uso "dependerá do estado dos futbolistas. Comigo quedou demostrado que non hai titulares indiscutibles. Temos 21 xogadores superimplicados que poden participar todos", dijo.

El preparador granate también habló de que "se me din que iamos levarlle sete puntos a Ponferradina a falta de nove partidos, buscaba onde asinar. Hai que engrandecer a estes futbolistas. Ver onde están o Tudelano, Racing de Ferrol, Guijuelo e Burgos é un orgullo. Pero agora que estamos aí, imos loitar a morte ata o remate, pero sen ir de fenómenos, porque se o facemos e levantamos a cabeza, pártennos a cara".

El responsable del banquillo de Pasarón pidió clemencia para Bruno ante su posible sanción. "Se me queixo dos árbitros, vanme chamar chorón, entón calo. O árbitro dime que Bruno lle puxo a planta do pé na cara do rival. É supercomplicado pitar. Espero que só lle caia un partido a Bruno, porque nunca dá un patada mal dada".

"Si algún rival tiene que meterse en el play-off, que sea el Pontevedra"


Rubén Albés se mostró elegante y cariñoso con el Pontevedra al acabar la rueda de prensa: "Si algún rival tiene que meterse en el play-off, que sea el Pontevedra. Estuve aquí y le tengo cariño. Sé lo que representa el fútbol en esta ciudad", dijo el técnico vigués, que militó en el Pontevedra B hace una década.

"Intentamos controlar el juego a través de la posesión y ellos a través de los espacios", expresó para analizar el encuentro. "Ellos fueron superiores en las áreas, mientras que nosotros no encontramos el último pase".

Albés aclaró que el play-off no era la meta del filial. "Ayer -por el sábado- Anuar debutó en el Valladolid. Ese es nuestro éxito. Lo demás sería ego para el entrenador y los jugadores", explicó.

Comentarios