PSA y Fiat Chrysler confirman su fusión para crear el cuarto grupo automovilístico mundial

John Elkann (FCA) será el presidente del consorcio, mientras que Carlos Tavares (PSA) ejercerá como consejero delegado 
Un operario monta un coche en la factoría de PSA en Vigo. DP
photo_camera Un operario monta un coche en la factoría de PSA en Vigo. DP

Fiay e PSA confirman a súa fusión. EFEOs grupos PSA e Fiat Chrysler Automobiles (FCA) iniciaron un proceso de negociación para a formación dun novo consorcio automobilístico, que se converterá no cuarto fabricante mundial de automóbiles e permitirá ás dúas empresas alcanzar unhas sinerxías anuais duns 3.700 millóns de euros. Segundo informaron ambas as empresas, os consellos de vixilancia das dúas firmas aceptaron traballar para unha fusión entre ambas, cunha participación na mesma do 50% por cada unha delas. A previsión é que se asine un memorando de entendemento nas "próximas semanas". 

De concluír de forma positiva estes traballos, Grupo PSA e Fiat Chrysler crearían o catro grupo de automoción mundial, cunhas vendas combinadas duns 8,7 millóns de unidades ao ano e unha facturación na contorna dos 170.000 millóns de euros ao ano. 

As dúas firmas apuntaron que a combinación dos seus negocios xerará aforros anuais de 3.700 millóns de euros, grazas á utilización eficiente dos recursos para o desenvolvemento de plataformas de vehículos a gran escala, así como no campo dos motores e nas compras de compoñentes. 

O comunicado conxunto das dúas empresas recolle de forma clara que a formación deste grupo conxunto non levará o peche de plantas

As compañías capitaneadas por Carlos Tavares e John Elkann estiman que o 80% destas sinerxías poderíase alcanzar nun período de catro anos, aínda que calculan un aforro de 2.800 millóns de euros que se anotará no momento de completar a operación.

NON PECHARÁN PLANTAS. O comunicado conxunto das dúas empresas recolle de forma clara que a formación deste grupo conxunto non levará o peche de plantas e a intención é que a nova corporación resultante teña a súa sede en Países Baixos.  O novo grupo formado por PSA e FCA cotizará nos índices Euronext (París), así como en Milán e en Nova York. Ademais, podería continuar mantendo "presenza significativa" nas actuais localizacións da firma en Italia, Francia e Estados Unidos. 

Por mor desta fusión, o consello de administración da nova compañía estará formado por once membros e contará con John Elkann, presidente de FCA, como presidente, mentres que Carlos Tavares, máximo responsable de Grupo PSA, será o conselleiro delegado por un período de cinco anos. 

O Goberno francés dá o seu visto e prace ao plan de fusión entre PSA e FCA

Tavares explicou que a converxencia das dúas firmas achega "valor significativo" aos accionistas e "abre un futuro brillante" á nova empresa combinada, mentres que o conselleiro delegado de Fiat Chrysler, Mike Manley, indicou que FCA ten unha "longa historia" de cooperación "exitosa" con PSA e mostrouse convencido de que poderán crear unha "compañía líder de mobilidade global".

PASOS PREVIOS. Doutra banda, as dúas compañías explicaron que antes do peche desta operación de fusión FCA distribuirá un dividendo especial de 5.000 millóns de euros entre os seus accionistas e os da súa filial Comau, mentres que PSA desfarase entre os seus accionistas da súa participación do 46% no fabricante de compoñentes Faurecia. 

A saída de PSA en Faurecia servirá para que as dúas firmas teñan unha participación igualitaria nas sinerxías que se xerarán tras a operación. Ademais, o novo grupo contará cunha "ampla carteira" de produto que cubrirá todos os segmentos de mercado. 

Esta proposta de fusión entre os dous conglomerados automobilísticos está actualmente nun proceso de consultas e está pendente do peche das condicións finais, que se plasmarían nun próximo memorando de entendemento. 

Comentarios