viernes. 23.10.2020 |
El tiempo
viernes. 23.10.2020
El tiempo

Adif implantará o sistema Da Vinci no tramo do Ave entre Pedralba e Ourense

Obras de la alta velocidad en Ourense. ARCHIVO
Obras de la alta velocidad en Ourense. ARCHIVO
"É un dos sistemas de xestión ferroviaria máis avanzado do mundo", segundo explica

Adif Alta Velocidade adxudicou o contrato para a ampliación do sistema Da Vinci e os sistemas auxiliares de detección no Centro de Regulación e Control (CRC) de Atocha para a inclusión do tramo Pedralba-Ourense, inscrito no Corredor Norte-Noroeste de alta velocidade ferroviaria. 

Segundo informou Adif nun comunicado, o contrato, adxudicado a Indra, conta cun orzamento de 821.114,34 euros. "A adxudicación deste contrato implica dotar á liña de alta velocidade entre Pedralba e Ourense dun dos sistemas de xestión ferroviaria máis avanzado do mundo", subliñou a entidade. 

Ademais, concretou que o contrato "contempla a adaptación, configuración, instalación e posta en servizo de todos os elementos de hardware, software e de comunicacións", así como a subministración e instalación de novo equipamento para o funcionamento dos sistemas Da Vinci e de TSAD (Telemando de Sistemas Auxiliares de Detectores) da contorna de operación en tempo real para a explotación e regulación do tráfico ferroviario e control dos detectores do tramo Pedralba-Ourense desde o CRC de Atocha. 

Así mesmo, explicou que o sistema Da Vinci, de propiedade intelectual de Adif, integra o control de tráfico centralizado, as comunicacións fixas, Tren-Terra e GSM-R, sinalización, sistemas de seguridade, sistemas de planificación e regulación e telemando de enerxía. 

O sistema Da Vinci, implantado en todas as liñas de alta velocidade, foi desenvolvido por Indra en colaboración con Adif. "Da Vinci é froito dun forte investimento en I+D+i e do traballo de 150 persoas durante catro anos", destacou.  "Ademais, o sistema atópase en constante evolución para adaptarse aos novos requirimentos e incorporar melloras", destacou. 

Desde o punto de vista funcional, o sistema contempla a integración de todos os sistemas de telemando (enclavamientos, enerxía, ERTMS, detectores), a planificación da explotación, un sistema de seguimento das circulacións en tempo real, predicións a futuro do estado de tráfico, encaminamiento automático de trens, sistema de información xeográfico, envío de consignas aos maquinistas, axuda á regulación de tráfico, estatísticas, información ao viaxeiro, facturación do canon e simulación e reconstrución de feitos pasados. 

Así mesmo, permite difundir a través de Internet a información e a monitorización remota de todos os sistemas. Adif apostou desde os seus inicios pola innovación e o desenvolvemento tecnolóxico. "Esa aposta decidida materializouse no impulso dado a diversos proxectos centrados nesta materia, ademais do establecemento de diversos convenios con numerosas empresas e institucións universitarias", concluíu. 

Adif implantará o sistema Da Vinci no tramo do Ave entre Pedralba e...
Comentarios