El pontevedrés Alberte Fernández Silva es el nuevo secretario general de Galiza Nova

La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, llama a que la juventud sea "o motor do cambio no país"
Alberte Fernández
photo_camera Alberte Fernández

El pontevedrés Alberte Fernández Silva ha sido elegido como nuevo secretario xeral Galiza Nova, que este sábado celebró en Santiago de Compostela su XVI Asamblea Nacional.

La candidatura encabezada por Fernández Silva, nacido en Pontevedra en 1992 y graduado en Historia por la USC, está integrada por 50 jóvenes y fue la única que concurrió al proceso.

Tras ser elegido secretario xeral, Alberte Fernández, ha indicado que Galiza Nova "comeza unha nova etapa" en la que el objetivo es "relanzar o BNG entre a xuventude". "O nacionalismo é a alternativa para os problemas do día a día da xuventude galega", ha manifestado.

Asimismo, ha resaltado que el nacionalismo "é un proxecto vivo e colectivo" en base al que "construir unha Galicia para a xuventude, onde o traballo digno sexa unha realidade e a emigración cousa do pasado".

ANA PONTÓN

Por su parte, la portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, ha participado en la clausura de la Asamblea Nacional de Galiza Nova, organización juvenil de la formación frentista. Allí, Pontón ha llamado que la gente joven sea "o motor de cambio que ten que producirse neste país", en el que el "proxecto nacionalista" debe ser la "alternativa".

Asimismo, ha agradecido la labor del secretario saliente, Alberte Mera, quien, para Pontón, "deixa unha organización máis forte e unida", al tiempo que ha destacado "a capacidade diálogo e de integración" del nuevo responsable de Galiza Nova, Alberte Fernández.

También ha instado a los miembros de la organización juvenil nacionalista a "ser a voz da xeración que está a ser estafada pola crise" y a convertir en una "prioridade" la "loita contra a precaridade e o dereito a vivir e traballar na terra".

"Quero animarvos a seguir a ser rebeldes, a seguir a ser inconformistas e sobre todo, a seguir defendendo a política que merece a pena, a política que se fai con corazón, con principios e con sentementos", ha exclamado Pontón.

Comentarios