Gómez Reino llama a "deixar atrás a década escura de Feijóo"

El candidato de Galicia en Común cierra la campaña en Santiago arropado por los otros tres cabezas de lista, Yolanda Díaz y Ada Colau
Final de campaña de Gómez Reino en Santiago de Compostela. XOÁN REY (Efe)
photo_camera Final de campaña de Gómez Reino en Santiago de Compostela. XOÁN REY (Efe)

Antón ‘Tone’ Gómez Reino cerró la campaña rodeado por los cabezas de lista por Pontevedra, Lugo y Ourense, Eva Solla, Miguel Anxo Fernán Vello y David Bruzos, y apoyado por la presencia de la alcaldesa de Barcelona, Ada Colau, y, de nuevo, de la ministra de Trabajo, Yolanda Díaz. Santiago acogió este mitin final en el que el candidato de Galicia en Común- Anova Mareas proclamó que mañana, en una "cita crucial na democracia galega", se abrirá paso "á Galicia do futuro" para "deixar atrás a década escura de Feijóo".

El aspirante a la presidencia autonómica auguró que esta idea de Galicia "xa a está aquí". Y, en este sentido, enumeró los planteamientos políticos que defiende su candidatura para estos comicios, los cuales buscan construir una comunidad "que coida de quen nos coida; que blinda os servizos públicos, o emprego de calidade e o seu tecido industrial donde agora atopamos cadaleitos; a Galicia que protexe o medio ambiente e loita contra o cambio climático, que non recúa nos dereitos das mulleres, a Galicia do rural vivo, a Galicia que quere uns medios públicos sen manipulación; que desexa un país ao que a súa mocidade poida volver".

Para ello, apeló a la movilización de una "maioría social progresista e de esquerdas" a fin de "poder empezar a revertir o dano feito a este país en once anos de privatizacións e recortes". Y, en este sentido, aseguró que el voto a Galicia en Común "vale dobre", ya que "derrota ao PP de Feijóo e afianza o cambio".

EJEMPLO ESTATAL Y LOCAL. Por su parte, Yolanda Díaz tomó la palabra para reivindicar el trabajo realizado por Galicia en Común en el Ejecutivo central, donde garantiza que se gobierne "sen mentiras e poñendo a xente no centro, despregando un escudo social sen precedentes na historia deste país", aseguró. En base a ello, insistió en que "ningúen" puede decir a la coalición "o que é defender Galicia", puesto que lo hacen "todos os días" desde el consejo de ministros "poñendoo todo para garantir empregos e vidas dignas".

La ministra de Trabajo defendió a Gómez Reino como "a persoa imprescindible para liderar o cambio que Galicia precisa" y apeló a la derrota de Feijóo, "un presidente virtual" que en estas elecciones "quere dar o salto definitivo a Madrid, a súa meta final", advirtió, antes de esgrimir que el bagaje del político de Os Peares al frente de la Xunta fue "o goberno das tres D: a desprotección da xente, a desregulación da economía, e o desmantelamento do público", a las que se suma "a D de deixar caer o tecido industrial, a D de desfeita de proxectos vitais, a D de desprezo á democracia e a D desgoberno".

También Ada Colau manifestó su aval hacia el proyecto de Gómez Reino y puso a los denominados municipios del cambio como ejemplo de que gobierno alternativo y posibilidad de acometer nuevas formas políticas desde el municipalismo. "Es una cuestión de voluntad política gobernar pensando en el bienestar de las mayorías sociales", reflexionó la regidora de Barcelona, que afirmó que Feijóo "lleva mucho tiempo viviendo de espaldas a las necesidades reales de las personas" cuando "es tiempo de cambio, de abandonar la senda de los recortes y las privatizaciónes".

En su intervención, el número uno de Galicia en Común por Lugo, Miguel Anxo Fernán Vello, acusó a Feijóo de "actuar cun desleixo sistemático cara a cultura e a lingua deste país que non imos seguir tolerando. É o momento de coidar e poñer en valor a lingua e a cultura galegas".

Comentarios