Noriega cree que Caballero "nunca tivo unha visión de país" y "fai do conflito" su "razón de ser"

El regidor compostelano responde así a las declaraciones de su homólogo vigués en las que lo acusaba de ser "un mal alcalde"

El alcalde de Santiago, Martiño Noriega, ha considerado que su homólogo en Vigo, Abel Caballero, "nunca tivo unha visión de país" y "vive absolutamente escondido no conflito", del que hace "a súa razón de ser".

De este modo ha respondido a las declaraciones en las que Caballero aseguró que la compañía Turkish Airlines dejó de operar desde Lavacolla porque el regidor compostelano es "un mal alcalde y no fue capaz de mantenerla". Tras recordar que él era "un estudiante universitario cando Caballero foi candidato do PSOE tendo os peores resultados nunhas eleccións autonómicas", Noriega ha asegurado no tener "ningún interese" en generar "un conflito" entre ciudades y ha lamentado que el presidente de la Federación Española de Municipios y Provincias (FEMP) "non sepa estar á altura".

Asimismo, preguntado por los periodistas sobre si este cruce de declaraciones afectará a la reunión que el Consistorio compostelano mantendrá con los responsables de la aerolínea para intentar que se queden en Santiago, Noriega ha señalado que "no". Frente a ello, ha considerado que las palabras del alcalde de Vigo dan la "medida" de una persona que "non entende que o importante é ter unha visión de país" y "coordinar unha política aeroportuaria galega" de la que se beneficien todos los gallegos y "non só os veciños dos concellos".

"Eu son dos convencidos en que cun aeroporto internacional forte en Lavacolla benefíciase ao conxunto do país e non só a Santiago", ha contrapuesto.

Comentarios