sábado. 31.07.2021 |
El tiempo
sábado. 31.07.2021
El tiempo

Pontón apela a la "herdanza de Castelao" para reforzar el BNG

Ana Pontón, este sábado en Rianxo
Ana Pontón, este sábado en Rianxo
La líder del BNG insta a "fortalecer o músculo" de la formación, que opina, es "máis necesaria que nunca"

La líder del BNG, Ana Pontón, apeló este sábado a la "herdanza" del intelectual Alfonso Daniel Rodríguez Castelao para fortalecer el nacionalismo gallego, en un acto de homenaje que celebra anualmente en la localidad de Rianxo.


Pontón indicó, según un comunicado de esa formación, que el BNG como "herdeira dun pensamento e unha tradición política máis necesaria que nunca", reclama ante los actuales "tempos convulsos e confusos" un refuerzo del nacionalismo gallego.

"Se alguna nación sen Estado precisa dun forte movemento nacionalista, esa é Galicia", dijo la líder de esa formación política.

En ese sentido, instó, de cara a la XVI asamblea nacional de esa formación convocada para marzo próximo, a "fortalecer o músculo" del BNG "como alternativa de futuro para darlle esperanza á maioría social desmontando un sistema inxusto".

Afirmó que el BNG tiene "un modelo real de cambio" que lo muestra en los municipios en los que gobierna y que calificó como "exemplos do bo facer, de alternativa para o benestar das persoas, fronte a un réxime que está agotado e é incapaz de garantizar emprego digno e calidade de vida".

Por ello, abogó por "rescatar a Galicia e aos galegos fronte aos que nos queren conducir á irrelevancia, impoñendo un modelo que nos conduce a ser cada vez menos e cada vez máis vellos", afirmó.

Pontón apela a la "herdanza de Castelao" para reforzar el BNG
Comentarios
ç