miércoles. 14.04.2021 |
El tiempo
miércoles. 14.04.2021
El tiempo

Pontón a Beiras: "Algúns confúndense de inimigo en demasiadas ocasións"

La portavoz del BNG, Ana Pontón
La portavoz del BNG, Ana Pontón
"Definimos un novo rumbo, temos unha organización forte", asegura la líder del BNG este domingo en la Radio Galega

La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, advirtió este domingo a Xosé Manuel Beiras de que no se confunda de enemigo, después de que el histórico político culpase al BNG de que el PP siguiese al frente de la Xunta por no integrarse la formación nacionalista en AGE en 2012.

"Teño por costume non confundirme de inimigo. Eu vexo que algúns en demasiadas ocasións se confunden de inimigo e de adversario", dijo Pontón en una entrevista en Radio Galega.

"O BNG ten un proxecto sólido. Sempre estamos abertos ao diálogo con outras organizacións políticas que compartan principios básicos como defender primero os intereses deste país, poñer en marcha una estratexia ao servizo da causa galega. Todas as persoas que queiran compartir ese proxecto, no Bloque teñen as portas abertas. Aí o tempo irá decantando as cousas", dijo.

Pontón marca como reto para el BNG las próximas elecciones municipales reivindicando la "corrente de simpatía" que detecta en los últimos tiempos a favor de su organización.

"Definimos un novo rumbo, abrimos un novo tempo, temos unha organización forte e cohesionada", afirmó, por lo que espera un "moi bo resultado" en los comicios locales.

La portavoz del BNG también se mostró muy crítica con En Marea y el resto de grupos parlamentarios a los que les atribuye haber articulado "unha pinza" para que el BNG quedase sin representación en el grupo de tres diputados autonómicos encargados de defender en el Congreso la transferencia de la autopista AP-9 a Galicia. "Moito me temo que detrás desta pinza o que hai é un intento de que esta lei acabe durmindo o soño dos xustos no Congreso e que non haxa unha voz que denuncie con claridade os abusos de Audasa", indicó.

Igualmente, se refirió a las primarias que celebra este domingo el PSOE, y más allá de los candidatos que se presentan puso el foco en que "o problema que ten o Partido Socialista en cada un deses candidatos ou candidata é que a socialdemocracia asumiu o programa neoliberal" en toda Europa.

Las portavoz del Bloque también criticó las inversiones en Galicia de los Presupuestos Generales del Estado y dijo que la Comunidad gallega pierde posiciones. Señaló que a diferencia de lo conseguido en las negociacións por otras fuerzas como el PNV, el presidente de la Xunta "é incapaz nin unha soa vez de mollarse por este país e sempre está en disposición de xustificar todo o inxustificable que faga o seu partido en Madrid".

Pontón a Beiras: "Algúns confúndense de inimigo en demasiadas...
Comentarios
ç