Vence: "Nós é a voz que precisan os nosos concellos en Madrid"

En la jornada municipal organizada por el BNG asistió el alcalde de Pontevedra quien sostuvo que apoyará esta candidatura "co convencemento de que cando os galegos temos capacidade de decisión somos capaces de estar na vangarda do mundo"
El portavoz nacional del BNG, Xavier Vence, con alcaldes y responsables municipales nacionalistas durante una jornada municipal de la organización política para abordar las próximas elecciones generales
photo_camera El portavoz nacional del BNG, Xavier Vence, con alcaldes y responsables municipales nacionalistas durante una jornada municipal de la organización política para abordar las próximas elecciones generales

El portavoz nacional del BNG, Xavier Vence, ha defendido este miércoles el compromiso de los ayuntamientos gobernados por el BNG con Nós-Candidatura Galega, por ser "a voz que necesitanos nosos concellos en Madrid".

En la rueda de prensa previa a la jornada municipal organizada por el BNG en el contexto de las próximas elecciones generales, el portavoz nacional del partido, Xavier Vence, ha manifestado "o acordo explícito" de los 30 ayuntamientos gobernados por el BNG, con alcaldías, y de los 45 cogobernados con otras fuerzas, "de apoio a NÓS-Candidatura Galega, a voz que precisamos en Madrid para defender os nosos intereses", ha dicho.

Esta segunda reunión de la red de ayuntamientos nacionalistas, según ha explicado el portavoz, tiene como objetivo "discutir" sobre los problemas de los ayuntamientos y formular "propostas e ideas" para participar activamente en la campaña de las elecciones generales del 20 de diciembre.

FERNÁNDEZ LORES. Por su parte, el alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores, ha manifestado que apoyará "con moita forza esta campaña co convencemento de que cando os galegos temos capacidade de decisión somos capaces de estar na vangarda do mundo".

Fernández Lores ha subrayado la importancia de que "a xente que temos os pés na terra estemos no Parlamento do Estado para defender os intereses dun país rico, que ten xente capacitada, uns sectores produtivos e materias primas impresionantes, e que estamos empobrecidos por decisións que toma a xente que non se sinte galega", ha dicho. 

"Son alcalde de Pontevedra porque son nacionalista" y es nacionalista, dice, "porque teño confianza no meu país e nas posibilidades dos nosos sectores produtivos", ha reconocido el alcalde pontevedrés, "e penso que os galegos somos iguais ou mellores pero nunca peores que ningún outro pobo, e somos capaces de facer cousas importantes sempre que nos deixen", ha añadido.

Fernández Lores ha asegurado que nadie "nos sacará as castañas do lume" e que "as administracións públicas e o Estado, como está pensando noutras cousas, non fan o que teñen que facer", ha dicho en alusión al potencial de Galicia. 

"En Madrid imos defender os dereitos que temos coa confianza de que é posible vivir nun país onde non sexa preciso emigrar e teñamos unha maior calidade de vida", ha incidido. 

SANDRA GONZÁLEZ. Durante esta rueda de prensa, la alcaldesa de Tomiño, Sandra González, ha querido destacar, en la misma línea, que "a representación do noso país en Madrid é fundamental para os concellos e os seus veciños e veciñas", toda vez que "as problemáticas concretas de cada concello quedan moi lexos en Madrid se non hai unha voz que as defenda". 

XOSÉ LUÍS RIVAS, 'MINI'. Por su parte, el candidato al Senado por A Coruña y exalcalde de Boimorto, Xosé Luís Rivas, 'Mini', ha apuntado que la reunión tiene como objetivo prioritario "tomar acordos para analizar que medidas tomar e que facer" en relación a las problemáticas de los diferentes ayuntamientos.

Comentarios