Villares pide un reparto de cuotas para el cerco que cuente con el sector

El candidato de En Marea acusa al PP de actuar como un "calamar" que "verte tinta" sobre el sector pesquero para "que a xente non sepa realmente cales son os problemas"
Luís Villares en Ribeira
photo_camera Luís Villares en Ribeira

El candidato de En Marea a la Presidencia de la Xunta, Luís Villares, ha propuesto un reparto de cuotas para el cerco "que non estea absolutamente mercantilizado en torno á capacidade produtiva" y que tenga en cuenta la opinión de "todo o sector".

Así lo ha indicado durante un paseo por el puerto de Ribeira, en la primera de sus visitas a diferentes puntos de la comarca de O Barbanza que el candidato de En Marea realizará este viernes para "conocer os problemas da xente do mar, do cerco, da acuicultura, do marisqueo".

Villares ha acusado al presidente gallego y candidato del PPdeG, Alberto Núñez Feijóo, de actuar como un "calamar" que "verte tinta" sobre el sector pesquero para "que a xente non sepa realmente cales son os problemas e que é o que quere facer con Galicia".

Asimismo, ha calificado de "totalmente nefasta" la ley de acuicultura que "intentou impoñer" durante la última legislatura el Ejecutivo gallego y que "afortunadamente hoxe está morta e enterrada pola mobilización de toda a xente do sector", ha celebrado. En este sentido, ha asegurado que En Marea propone "unha situación alternativa" para legislar la acuicultura en Galicia "en base a criterios científicos, buscando o "acordo coa xente do sector" que debe aportar "a súa experiencia de xestión".

Villares también se ha referido al sector del cerco, del que ha comentado que En Marea tratará de alcanzar un "reparto de cuotas mellor, que non estea absolutamente mercantilizado en torno á capacidade productiva". Así, cree que el reparto en base a las capturas históricas "era insuficiente, non era adecuado", ya que "sería penalizada" la gente que optó "por unha serie de paros para facer máis sostible o sector". Por lo tanto, el candidato de En Marea apuesta por una nueva normativa para el cerco "que teña en conta todo o sector, a produción de emprego e a existencia de moitas empresas que dependen da viabilidade do reparto de cuotas".

Comentarios