Piñeiro reaparece para pedir colaboración para una causa solidaria

El presentador de la TVG subió un vídeo a Instagram para dar a conocer la labor de la asociación Bicos de Papel e invitar a sus seguidores a colaborar con la causa

Xosé Manuel Piñeiro. INSTAGRAM
photo_camera Xosé Manuel Piñeiro. INSTAGRAM

Xosé Manuel Piñeiro reapareció esta semana en las redes sociales tras varios meses alejado de la televisión a causa de un cáncer por el que está siendo tratado.

El presentador de la TVG subió un vídeo a Instagram para dar a conocer la labor de la asociación Bicos de Papel e invitar a sus seguidores a colaborar con la causa. "Quero convidarvos a un acto moi solidario e que me apetece moito que compartades comigo e con todas as persoas que imos estar alí", apuntó Piñeiro.

"Trátase de colaborar con Bicos de Papel, una asociación que quere construír un parque infantil na área oncolóxica infantil do hospital Álvaro Cunqueiro de Vigo. Para eso precísanse cartos e para iso hai unha cea solidaria no Hotel Pazo dos Escudos o día 14 de xuño", explicó el comunicador. 

El showman ourensán anunció en noviembre del año pasado que le habían diagnosticado un cáncer que le obligada a alejarse temporalmente de las cámaras.

Comentarios