Piñeiro reaparece para pedir colaboración para una causa solidaria

El presentador de la TVG subió un vídeo a Instagram para dar a conocer la labor de la asociación Bicos de Papel e invitar a sus seguidores a colaborar con la causa

Xosé Manuel Piñeiro. INSTAGRAM
photo_camera Xosé Manuel Piñeiro. INSTAGRAM

Xosé Manuel Piñeiro reapareció esta semana en las redes sociales tras varios meses alejado de la televisión a causa de un cáncer por el que está siendo tratado.

El presentador de la TVG subió un vídeo a Instagram para dar a conocer la labor de la asociación Bicos de Papel e invitar a sus seguidores a colaborar con la causa. "Quero convidarvos a un acto moi solidario e que me apetece moito que compartades comigo e con todas as persoas que imos estar alí", apuntó Piñeiro.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cea Solidaria de #bicosdepapel para Parque Infantil no #AlvaroCunqueiro #oncoloxía @hotelpazolosescudos @doregoandnovoa @do_rego_fernandez

Una publicación compartida de Superpiñeiro (@superpinheiro) el

"Trátase de colaborar con Bicos de Papel, una asociación que quere construír un parque infantil na área oncolóxica infantil do hospital Álvaro Cunqueiro de Vigo. Para eso precísanse cartos e para iso hai unha cea solidaria no Hotel Pazo dos Escudos o día 14 de xuño", explicó el comunicador. 

El showman ourensán anunció en noviembre del año pasado que le habían diagnosticado un cáncer que le obligada a alejarse temporalmente de las cámaras.

Comentarios