AGE urge a la Xunta el arreglo de la curva mortal de Curro, en Barro

Fajardo pide también que se libere de peaje el tramo Pontevedra-Curro de la AP-9

"Parece que as vidas das persoas que a diario teñen que utilizar esa estrada non lle importan á Ádministración autonómica, que liquida centos de millóns de euros en cuestións menores e non é quen de inxectar os recursos para erradicar a súa perigosidade". El deputado de Esquerda Unida Juan Manuel Fajardo presentará nuevas iniciativas en el Parlamento gallego para que se solucione el problema de la curva de la PO-531, en Barro, en donde la semana pasada volvió a tener lugar un accidente con consecuencias mortales y que figura en el recién renovado mapa de tramos peligrosos de la provincia.

La formación Alternativa Galega de Esquerda (AGE) exige que se actúe "de xeito inmediato ante as evidentes deficiencias de seguridade". Así mismo, insta a la Xunta a iniciar los trámites para liberar de peaje el tramo de la AP-9 Curro-Pontevedra, "de xeito que poida ser utilizado como vial alternativo á PO-531".

El grupo parlamentario reclama que se proceda "á reparación inmediata das vítimas desta infraestrutura, tanto en materia asistencial como indemnizadora". AGE recuerda que "a pesar das múltiples promesas electorais do PP para mellorar a seguridade viaria na PO-531, este mes tivemos que ser testemuñas de como se teñen producido accidentes moi graves por mor da situación desta estrada". La formación recuerda que esta es una de las carreteras autonómicas con mayor densidad de tráfico y censura que se retirasen las medidas correctoras de velocidad en el tramo afectado que se colocaron el año pasado.

Comentarios