ANC denuncia la falta de mantenimiento de la red de alcantarillado de Troáns

La estación de bombeo de Troáns en la mañana de ayer. cedida
photo_camera La estación de bombeo de Troáns en la mañana de ayer. cedida

CUNTIS. La Agrupación Nacionalista de Cuntis (ANC) denunció hoy la situación de abandono y de falta de mantenimiento por parte del Gobierno local del PP de la red de alcantarillado y la depuradora de aguas residuales de Troáns. La EDAR se sitúa entre Vilabar y Novás, junto al vial que comunica la N-640 con A Pontenova, bordeando el embalse del Umia.

«Nunha revisión feita esta mesma maña -explicó hoy el concejal Serafín Escariz- comprobamos como todas as estacións de bombeo están inutilizadas, o que demostra que levan varios meses sen os mínimos traballos de mantemento que requiren unhas instalacións como estas».

De este modo, «toda a suciedade está a saír polas tapas superiores das estacións de bombeo». Es la consecuencia, añade, de que los bombeos no funcionen y las tuberías de rebose o aliviaderos resulten insuficientes, por lo que las aguas fecais «saen por onde poden», vertiendo directamente al embalse de A Baxe.

«É sorprendente que mentres o conselleiro de Medio Ambiente falaba hai un par de meses do marabilloso Plan Umia posto en marcha para mellorar a calidade das augas do río Gallo e da bacía do Umia para resolver os problemas de eutrofización e contaminación do encoro, o Goberno de Cuntis, co seu alcalde á cabeza, estea verquendo as augas fecais da parroquia directamente á presa».

El concejal de Obras, Manuel García, afirmó que no tenía constancia de ningún problema en Troáns, que ningún vecino le notificó nada. «Pode ser unha avaría ou un atasco, porque caeu moita auga» en los últimos días. Se realiza una revisión semanal del saneamiento, pero «púidosenos pasar ese», por lo que hoy tiene previsto visitar la zona.

Comentarios