Anova exige medidas para evitar nuevos desplomes de árboles en la Carballeira

El carballo partió por el tronco en la tarde de ayer (Foto: Anova Umia)
photo_camera El carballo partió por el tronco en la tarde de ayer (Foto: Anova Umia)

CALDAS DE REIS. Un nuevo desplome en la Carballeira ha puesto en jaque a la agrupación Anova Umia, que solicitará una entrevista con el alcalde de Caldas, Juan Manuel Rey, para esigir medidas preventivas que puedan evitar la caída de más carballos.

Anova Umia lleva un tiempo realizando un seguimiento pormenorizado "das agresións que padece nos últimos meses" la Carballeira de Caldas. "Ante a absoluta indiferenza do Concello, temos que seguir esixindo medidas correctoras concretas, especialmente aquelas que se refiren á seguridade das persoas".

Representantes de la formación política, que no tiene representación municipal, se entrevistaron el pasado mes de junio con el jefe territorial de la Consellería de Medio Ambiente, José Luis Díez, y el pasado 27 de agosto con el subdirector Xeral de Conservación da Natureza, Rogelio Fernández.

"Insistimos na necesidade de concretar e aplicar medidas segundo as advertencias realizadas polos enxeñeiros forestais consultados, que xa durante a execución das obras avisaron dos danos que estaban a causar", explican en un comunicado.

El nuevo desploma no viene sino a confirmar "que os técnicos tiñan razón. A estas alturas xa ninguén dubida de que os 700.000 euros gastados nas obras de reforma da Carballeira nin resolveron nada nin amañaron as zonas degradadas".

Comentarios