Anxos Fazáns, a Cans con el videoclip de 'Os Vacalouras'

Anxos Fazáns (segunda por la derecha) con la directiva del colectivo (Foto: Ángeles Pazos)
photo_camera Anxos Fazáns (segunda por la derecha) con la directiva del colectivo (Foto: Ángeles Pazos)

MARÍN. La campaña de 'mentoring' de apoyo a los jóvenes impulsada por la asociación de mujeres 'Ó Abeiro' promueve ahora la actividad de la creadora audiovisual Anxos Fazáns.

Natural de Seixo y con tan solo 20 años, compagina sus estudios de Comunicación Audiovisual con la creación de videoclips y cortos. "Fago proxectos de forma independente e agora teño case rematada unha curta que contou coa participación de 'Ó Abeiro'. Foi complicado, pero contamos coa colaboración de actores profesionais como Xoque Carbajal e Alba Mesa, que se prestaron desinteresadamente, ó igual que as dez persoas implicadas no proxecto", explica Anxos Fazáns. "E agora intentaremos movelo por festivais", añade.

La joven no es primeriza en cuestión de festivales. Hace unos meses consiguió que el videoclip que elaboró para el rapero marinense 'Beyer' fuese seleccionado a nivel nacional para el IX Certamen de Videoclips de Medina del Campo. Pronto repetirá la experiencia presentando fuera de concurso en Cans el videoclip que ha hecho para el grupo vigués 'Os Vacalouras'. "É complicado, vamos facendo cousas con axudas da facultade e 'Ó Abeiro'", explica.

El corto de 'Os Vacalouras' se ha financiado a través del 'crowdfunding', consistente en pequeñas aportaciones a través de Internet. "Os pequenos detalles fan grandes cousas", recalca Teresa Landín, presidenta de 'Ó Abeiro', que insiste en pedir al Concello que actúe contra el desempleo.

Comentarios