Archivan la denuncia del Partido Popular de Poio por las irregularidades en la Festa do Mar 2014

El edil de Turismo Xosé Luís Martínez, afirma que siempre estuvieron "tranquilos e convencidos" de su inocencia
Xose Luís Martínez
photo_camera Xose Luís Martínez

El edil de Turismo de Poio Xosé Luís Martínez, anunció este jueves que el Juzgado de Pontevedra que instruía la causa por la denuncia del PP contra él sobre la gestión de la Festa do Mar ha sido archivada.

"Soubémolo o día 19 e agora a decisión xa é firme, pois xa pasou pola Fiscalía e foi devolta", explicó el nacionalista, que afirmó que "sempre estivemos tranquilos e convencidos, pero agora tamén estamos contentos porque temos un auto xudicial que ratifica o fracaso de Moldes, non nunhas eleccións, senón no seu intento de tomar a Alcaldía pola vía xudicial".

Martínez Blanco, que compareció con el alcalde, Luciano Sobral y con todos los miembros del BNG en el equipo de Gobierno, recordó que la denuncia se interpuso el año pasado, pero la condición formal de investigado la conoció en abril de 2017, cuando fue citado por el juez, al que agradeció su rapidez.

"Fun declarar un 4 de maio e o 19 xa estaba o auto", é de agradecer esa celeridade, apuntó. El edil censuró al PP y señaló a su portavoz, Ángel Moldes, por imponer desde su llegada una estrategia de llevar los asuntos de la vida municipal a los juzgados "sen importarlle comprometer a imaxe de Poio, das súas festas ou do seu Concello".

"Non é a primeira vez que Moldes leva ao Goberno de Poio aos tribunais e é duro ver que o fai o voceiro do partido de Bárcenas, da Gürtel, de Ignacio González, do PP de Madrid, do de Valencia ou do de Murcia, con tramas corruptas demostradas e tratando de darlle leccións de honestidade ao BNG de Poio", criticó.

Comentarios