Bértola pide apoyo a Jacobo Moreira, quien ve razonable trasladar la subestación

Jacobo Moreira. d. freire
photo_camera Jacobo Moreira. d. freire

VILABOA. No es portavoz de su partido en Vilaboa, ni ostenta cargos a nivel provincial, pero el líder del PP de Pontevedra, Jacobo Moreira, ha sido elegido esta semana por los integrantes de la Plataforma de Afectados pola Subestación de Bértola como nuevo ‘líder de opinión’ al que dirigir sus explicaciones y peticiones de ayuda.

«Parece que as nosas propostas non chegan claras a onde teñen que chegar e nós o que queremos é seguir petando en todas as portas ata que se escoiten os nosos argumentos e se teñan en conta», explicó ayer, después de la reunión con el concejal ‘popular’ de Pontevedra, el portavoz del colectivo vecinal, Emilio Juncal.

El responsable de los vecinos indicó que, tras la reunión a tres bandas mantenida el lunes en la Subdelegación del Gobierno, los vecinos han decidido seguir con las movilizaciones y haciendo ver que el traslado a la parcela que ofrecen en el monte es la opción más razonable. «Por iso chamamos a Moreira, que estivo con nós e atendeu ás nosas explicacións e as atopou razoables», declaró.

El propio portavoz del PP de Pontevedra no tuvo problema en detallar los pormenores de la visita. «Invitáronme e alí estiven, coñecendo ás persoas que fan garda todo o día diante da parcela, e vendo sobre o terreo o que demandan os veciños».

Moreira puntualizó que su participación en esta reunión se produce «porque me chamaron estes veciños, directamente, e porque eles entenden que o que teñen alí é un problema que tamén pode afectar a parroquias de Pontevedra, ao ser veciñas de Bértola».

De hecho, una de las cosas que Juncal explicó con precisión, es la idea de que la subestación de Red Eléctrica tiene dos cometidos: alimentar la dotación del AVE ya construida en otro punto de la parroquia y reforzar la red en distintos puntos de la provincia. «Para iso sairán outras sete liñas de tensión desta zona, que será o punto central. E esas liñas sairán sobrevoando parroquias coma Salcedo e Tomeza, mentras que, do outro xeito, sairían do monte e non sobrevoarían zonas poboadas e cheas de casas».

«Algunha xestión»

Moreira aclaró que «agora, o que teño que comprobar é se o que piden os veciños é viable desde o punto de vista técnico. Pero, de todos os xeitos direi que a min me parece razoable, en principio, todo o que piden e alí me expuxeron. A plataforma o que busca é unha solución o menos prexudicial posible para os veciños e, nese sentido, considero que é posible apoialos. Se confirmamos que é viable tecnicamente tratarei de facer algunha xestión para axudar», sostuvo.

La petición vecinal es que se ubique la subestación en una parcela de monte comunal que se cedería gratuitamente, y que, desde esta, se derive la línea a la subestación del AVE, que iría soterrada en el tramo que se acerca más a la zona poblada de la parroquia.

El responsable del colectivo vecinal, que agradeció la buena disposición de Jacobo Moreira recordó que, además de las nuevas reuniones con responsables políticos y sociales de diversos ámbitos, el colectivo continuará con las manifestaciones de los sábados (de 17.30 a 18.30 horas) en la N-550, para lo cual piden la máxima colaboración ciudadana.

Comentarios