domingo. 17.10.2021 |
El tiempo
domingo. 17.10.2021
El tiempo

El Concello de Bueu culpa del derribo del Pintos al Gobierno local de 1986

El regidor municipal, Félix Juncal, presentará a los portavoces de los grupos municipales un manifiesto que se llevará a Pleno el lunes y fue consensuado con los afectados. El texto pide perdón a los vecinos por "mala praxe"

La declaración institucional que pedirá perdón a los propietarios del edificio Pintos, sobre el que pesa una orden de derribo dictada por el Tribunal Superior de Xustiza de Galicia, descarga responsabilidades en el Gobierno municipal de 1986, que otorgó la licencia "mal concedida". Así lo indica el borrador elaborado por el Gobierno municipal que preside Félix Juncal y que pedirá el apoyo de todos los grupos de la actual Corporación.

En texto acusa de "mala praxe contínua" al Gobierno que otorgó el permiso para la edificación, "por manter unha actitude relaxada, censurable, neglixente e imprudente que afectou non só ás vítimas do edificio Pintos, senón tamén a outras que se viron prexudicadas ou seguen sufrindo as consecuencias deste comportamento irresponsable, lixando con el a imaxe da institución municipal".

El documento destaca que "durante os anos 80 e 90, o Concello de Bueu levou a cabo unha política urbanística totalmente contraria aos intereses públicos e absolutamente negativa para os intereses das persoas. Era habitual que por parte do Concello non se levase a cabo un control das obras realizadas, incorrendo en graves infraccións urbanísticas".

El texto acusa al Gobierno local de entonces de tener "unha actitude relaxada, censurable, neglixente e imprudente"

"O alcalde e o equipo de Goberno daquel entón mostraron unha evidente pasividade durante a construción do edificio ao non adoptárense as medidas oportunas para que non avanzase a construción, obviando os contínuos escritos e recursos presentados pola parte denunciante", añade.

PEDIR PERDÓN. El texto indica que "o Concello de Bueu, como institución herdeira, censura o comportamento do Goberno daquel entón, causante da actual situación" y "pide perdón aos propietarios de boa fe do edificio Pintos, afectados pola demolición parcial do edificio, así como a manifestación de todo o noso apoio e solidariedade para con eles".

"Sendo conscientes do dano infrinxido ás vítimas do edificio Pintos, manifestamos o noso convencemento de que este perdón sirva tamén para resarcir do dano que se infrinxiu á institución municipal, e desexamos que a imaxe da mesma volva quedar limpa tras estas circunstancias nas que nunca debeu verse envolta durante estes 25 anos que leva o edificio ocupado", concluye.

El documento se presentará a los portavoces para su debate y fue elaborado por el Gobierno local, en consenso con los afectados. En todo caso, la intención del alcalde es convocar un Pleno extraordinario el próximo lunes, en el que se aprobará el manifiesto.

El Concello de Bueu culpa del derribo del Pintos al Gobierno local...
Comentarios
ç