CC OO denuncia en Pontevedra el acoso sexual sufrido por auxiliares de Axuda no Fogar

El sindicato acusa al Concello de "inhibirse" ante la situación que viven las trabajadoras de Clece

Miembros de la Federación de Construción e Servizos de CC OO mantuvieron la semana pasada una reunión urgente con responsables del departamento de Servizos Sociais del Concello de Pontevedra para denunciar el acoso sexual que estaban sufriendo varias trabajadoras de la empresa de ayuda a domicilio Clece por parte de algunos usuarios a los que prestan servicio.

El sindicato expuso esta situación al Concello para que este buscara solución a esta problemática, pero las delegadas de CC OO en Pontevedra afirman que los responsables de la Administración local tan solo dieron por respuesta que "o único que podía facer o Concello ante estos casos é dar apoio moral ás traballadoras". Tras el encuentro, en el que también estuvieron presentes representantes del comité de empresa, la Federación de Construccion e Servizos manifestó su indignación ante "este tipo de resposta por parte do Concello de Pontevedra". Así, el responsable comarcal de Construcións e Servizos del sindicato, Luis Rodas, y la secretaria de Muller en este departamento del sindicato a nivel autonómico, Alejandra Gesto, calificaron de "aberrante e inadmisible" esta situación e indicaron que "o Concello xa tiña coñecemento de casos de tocamentos dos usuarios nos domicilios ás auxiliares de axuda a domicilio desta empresa".

El sindicato también denunció que la Administración local trasladó a las delegadas "que ante as dificultades que poidan sufrir nos domicilios, tanto nestes casos como noutros, teñen que aguantar un pouco, xa que son profesionais", apuntaron responsables de CC OO.

Ante la postura del Gobierno local, el sindicato animó a las trabajadoras de Clece a denunciar a los usuarios ante la Policía Nacional si esta situación de acoso sexual no remite.

Asimismo, los representantes de Construción e Servizos de CC OO en Pontevedra demandaron a la Administración local el diseño de un protocolo que actúe de forma taxativa para erradicar este tipo de situaciones tan violentas para las auxiliares. En este sentido, el sindicato pretende que la institución local tome una medida determinante que no sea la de "substituír unha auxiliar por outra, que é o que fan ata o de agora, o que só consegue trasladar esta lacra dunha traballadora a outra", denunciaron los sindicalistas.

SIN VALORACIONES. Por su parte, el Concello de Pontevedra prefirió no entrar a realizar ninguna valoración al respecto. Así, responsables de la Administración local señalaron que las trabajadoras de la empresa de ayuda domiciliaria ya denunciaron esta situación hace un mes y medio y que el Concello mantuvo un encuentro con ellas para buscar una salida.

Según argumentaron, puesto que los usuarios pertenecen a familias atendidas por el departamento de Servizos Sociais del Concello, "con características especiais", el Gobierno municipale prefirió no realizar ninguna valoración.

La Federación de Construción e Servizos de CC OO indicó que "xa iniciamos as medidas legais oportunas" y apuntaron que no se descarta confeccionar un calendario de movilizaciones "de non mudar esta situación".

Comentarios