Comuneros de Noalla denuncian una tala ilegal de pinos en A Lanzada

La Comunidade de Montes está decidida a dar con el responsable de esta actuación, que tuvo lugar además en un espacio protegido
Restos de la tala
photo_camera Restos de la tala

La Comunidade de Montes de Noalla alertó este domingo sobre la realización de una tala de pinos en el Monte da Lanzada, una actuación que la agrupación sanxenxina tilda de "ilegal".

En esos términos se expresó uno de los directivos de los comuneros, José Manuel Rodiño, que aseveró que "nós non tivemos constancia destes feitos ata hoxe (por el domingo)" y explicó que una tala de estas características, al efectuarse en esa zona, entre el antiguo campo de aviación y O Grove, "precisaría de permisos moi concretos, porque estamos a falar duns terreos que están protexidos por institucións como Costas do Estado ou pola Rede Natura".

Ante esta circunstancia, la Comunidade de Montes está decidida a dar con el responsable de esta actuación. "Tomaremos as medidas que sexan necesarias para que isto se aclare", señaló Rodiño, que lamentó que la tala "levouse por diante numerosos pinos que tiñan máis de 100 anos de antigüidade".

Comentarios