Concello y colectivos piden a Portos que ''deixe de dar voltas'' con Covelo y Raxó

''Parece que estamos xogando ó tenis, pero só un ten raqueta. Desde logo, non nos gustaría atoparnos con que Portos simplemente está dilatando este asunto no tempo sen unha vontade para asumir a actuación. Nós preferimos que se nos diga a verdade''.

Con estas palabras, el alcalde de Poio, Luciano Sobral, manifestó la preocupación del Concello sobre la tramitación, por parte de Portos de Galicia, del proyecto de remodelación de los puertos de Covelo y Raxó.

Técnicos del ente público se reunieron ayer con representantes del Gobierno local y de los colectivos de las parroquias afectadas. La finalidad del encuentro fue seguir profundizando en las sugerencias que habían planteado el Ayuntamiento y las asociaciones para mejorar el proyecto, pero no se concretaron plazos ni inversiones. Por este motivo, tanto el Concello como los colectivos se mostraron ''desilusionados'' porque ''vemos que o proxecto segue sen avanzar, pese a que xa transcurríu o prazo que anunciara no seu momento o anterior presidente de Portos de Galicia, Álvarez-Campana, quen dixera que o proxecto ía estar redactado en xuño ou xullo deste ano e, pese a que xa estamos en setembro, aínda non o presentaron'', tal y como manifestó Sobral.

Precisamente, el Concello solicitó hace casi cuatro semanas una entrevista con el nuevo presidente de Portos, José Juan Durán, para la que todavía no ha obtenido respuesta. ''Nese encontro pretendemos aclarar como quedan agora os prazos e se segue habendo dispoñibilidade orzamentaria e vontade de levar a cabo a actuación. Queremos que se nos fale claro'', dijo el regidor.

La misma conclusión expresaron los representantes de los colectivos sociales. El portavoz de la Sociedade Cultural Deportiva de Raxó, Xaquín Agulla, lamentó que ''Portos xa incumpríu os prazos dados inicialmente. Parécenos moi preocupante. Non sabemos se esta reunión é unha maniobra dilatoria máis e unha extratexia electoral de cara ós próximos comicios xerais, pero, visto o visto, dubidamos de que realmente haxa vontade política para executar este proxecto, que xa debería estar redactado según o calendario que puxera o propio departamento autonómico''.


Comentarios