Consenso de todos los grupos para el manifiesto sobre el edificio Pintos

BNG, PP, PSOE y SON apoyarán el documento en el que el Concello pide perdón por la "mala praxe" del Gobierno municipal de 1986 y se solidariza con los afectados por la sentencia de derribo
Reunión de la Xunta de Voceiros en la mañana de ayer
photo_camera Reunión de la Xunta de Voceiros en la mañana de ayer

La Xunta de Voceiros que se celebró ayer dio el visto bueno al manifiesto en el que el Concello pide perdón y se solidariza con los vecinos del edificio Pintos, inmueble sobre el que pesa una sentencia que obliga a su derribo parcial, dictada por el Tribunal Superior de Xustiza de Galicia.

El alcalde de Bueu se reunió ayer al mediodía con los portavoces de PP, PSOE y SON para presentarles un borrador de la declaración institucional "pola que o Concello de Bueu manifesta solidariedade e apoio e pide perdón aos afectados e afectadas pola demolición parcial do edificio Pintos".

En la reunión, en la que también estuvo presente el concelleiro delegado de Cultura, Carlos Eirea, se modificaron algunos aspectos de los términos de la declaración, que cuenta ahora con la aprobación de todos los grupos municipales.

Así, el documento se someterá a votación en un Pleno extraordinario que se celebrará el jueves 22 a las 20.30 horas.

El borrador de la declaración fue elaborado por el Gobierno local durante esta semana y cuenta con la aprobación de los vecinos afectados, representados por José María Alén.

Manifiesto. En texto acusa de "mala praxe contínua" al Gobierno que otorgó el permiso para la edificación, en 1986, y de "manter unha actitude relaxada, censurable, neglixente e imprudente que afectou non só ás vítimas do Edificio Pintos, senón tamén a outras que se viron prexudicadas ou seguen sufrindo as consecuencias deste comportamento irresponsable, lixando con el a imaxe da institución municipal".

En el manifiesto que aprobaron todos los grupos se subraya que el Concello de Bueu, "como institución herdeira" de la que otorgó la licencia, "censura o comportamento do Concello causante da actual situación, e pide perdón aos propietarios de boa fe do Edificio Pintos, así como a manifesta de todo o noso apoio e solidariedade para con eles".

El documento consensuado ayer recoge que "sendo conscientes do dano infrinxido ás vítimas do edificio Pintos, manifestamos o noso desexo de que este perdón sirva tamén para resarcir do dano que se infrinxiu á institución municipal, e queremos que a imaxe da mesma volva quedar limpa tras estas circunstancias nas que nunca debeu verse envolta durante os 25 anos que leva o edificio ocupado".

En el texto consensuado se destaca que el Gobierno municipal que otorgó el permiso "mostrou unha evidente pasividade durante a construción do edificio, ao non adoptárense as medidas oportunas para que non avanzase a construción, obviando os contínuos escritos e recursos presentados pola parte denunciante e que derivaron no presente procedemento xudicial e na sentenza obxecto desta declaración".

En el manifiesto de apoyo también se recrimina que el Concello no llevase a cabo un control de las obras realizadas, "permitindo graves infraccións urbanísticas". Asimismo, "as licenzas tampouco eran revisadas, dando con iso lugar a graves situacións", como la del edificio Pintos, indica el texto.

Comentarios