Corredoira alerta sobre el punto negro de la PO-531: "Hai dous sinistros a diario"

5 de junio de 2012. Dos heridos, uno de ellos tuvo que ser excarcelado. j. cervera
photo_camera 5 de junio de 2012. Dos heridos, uno de ellos tuvo que ser excarcelado. j. cervera

El presidente de la Plataforma de afectados pola PO-531, Manuel Corredoira, alertó ayer sobre la situación de grave riesgo que, a su juicio, se está dando en el kilómetro 8 del citado vial, a la altura de la gasolinera, con una media de siniestralidad que considera «inaceptable».

Corredoira llamó ayer a primera hora a la delegación de la Xunta y, a las 11.00 horas ya tenía cita con el jefe territorial de la Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas, José Luis Díaz Yáñez, al que le expuso su punto de vista. «Simplemente lles esixín que actúen xa, que non esperen nin un minuto, porque iso é un perigo constante», afirmó. «Os que vivimos en Curro sabémolo ben. Nese mesmo punto hai accidentes todos os días. Un, dous, ou máis. É preciso que reasfalten ou interveñan antes de que haxa que lamentar unha morte», planteó.

Punto negro

El responsable vecinal explicó que «nas conversas que mantiven con axentes de Tráfico, eles mesmos me dixeron que se trataba dun punto negro, do peor que teñen agora mesmo na comarca, porque hai sinistros todos os días. Nesa mesma zona hai un radar fixo, pero non inflúe para nada na redución do número de accidentes. A maioría son saídas de vía sen consecuencias, pero de cando en vez a cousa remata en choque frontal ou incluso na caída ata a zona do río. Non falamos de hai meses, senón do que vemos a diario neste punto».

El vecino sostiene que «aínda sen ser técnico, creo que o mínimo que deben facer, de modo urxente, é un reasfaltado, porque é o que funcionou na curva da Devesa». Señala además que «na maioría dos casos son accidentes que se producen cando chove e circulando en sentido Vilagarcía, cando ao subir as costas os coches tiñan que agarrar máis, logo está claro que hai un fallo estrutural grave neste punto».

Corredoira destacó que el colectivo vecinal sigue con su lucha para que la Xunta acometa la mejora integtral de la carretera. «Nós sabemos que hai crise, pero imos manternos aí, porque está claro que, no momento en que se poida investir, esta obra ten que ser a primeira». Aún así, al margen de la actuación principal, los vecinos defienden que el riesgo que se está produciendo ahora mismo en A Devesa «debera ser unha prioridade absoluta para todos».

Comentarios