Costas acepta unir la línea litoral de Poio mediante paseos marítimos

litoral.JPG
photo_camera litoral.JPG

Costas del Estado ha dado su visto bueno para unir la línea litoral del municipio de Poio mediante paseos marítimos peatonales.

Así lo explicaron ayer la teniente de alcalde, Chelo Besada, y el concejal de Medio Ambiente, Gregorio Agís, tras reunirse en Madrid con la directora general del departamente dependiente del Ministerio de Medio Ambiente. Tal y como indicó Besada, las actuaciones serán incluso financiadas por Costas, cuya Dirección Provincial está actualmente redactando los proyectos de los dos primeros tramos: el paseo que unirá A Seca con Campelo y el que discurrirá desde Covelo hasta O Laño.

"Os seguintes que queremos facer, unha vez que estean concluidos estes dous, son un dende A Barca ata Lourido, co que ademais Poio quedaría unido con Pontevedra polo litoral; e tamén dende A Seca ata Combarro, co que se completaría case toda a liña de costa", dijo Besada.

El próximo paso, añadió, será encargar la redacción de los proyectos a la directora provincial.

Sobre lo que no obtuvieron tan buenas noticias los ediles poiensen fueron los parques de Ankar (junto al puente de A Barca) y Costa Giráldez (en Lourido). Aunque acudieron a Madrid para pedir financiación para ambas actuaciones, la directora general les respondió que "son zonas bastante urbanizadas e que, ademais, están separadas do mar por algún vial, polo que ve difícil que poidan aportar financiación para elas", aclaró la edil socialista.

Con respecto al permiso para ubicar la piscina municipal en A Seca, la responsable de Costas del Estado no dio un sí a corto plazo, sino que le planteó a Besada y Agís la necesidad de ordenar antes la zona.

"Na Seca, que é dominio púbico marítimo-terrestre, o Concello ten dúas concesións que xa están vencidas, nas que están ubicados os dous campos de fútbol, o ximnasio e o pavillón municipais, o almacén, os locais da Escola Taller e de Protección Civil e un pedaciño do colexio Isidora Riestra. A terceira concesión, que ocupa o paseo e o palmeiral, ten vixencia ata 2018. Agora temos que ver a posibilidade de pedirlle outra concesión sobre o lugar no que queremos construir a piscina, ou ben aprobar un cambio de uso", dijo Besada.

Comentarios