Costas asegura que la ampliación de Aguete tendría un "impacto brutal"

Responsables del Servizo Provincial de Costas en Pontevedra aseguraron a los representantes de la Comisión pola defensa da praia de Aguete que «calquera obra de ampliación do porto vai ter un impacto brutal sobre a praia e, como consecuencia, o proxecto vai ter o mesmo percorrido administrativo que o que foi presentado por Portos de Galicia no ano 2001, que foi arquivado por ter informes negativos de Medio Ambiente», tal y como trasladaron los miembros del colectivo marinense en un comunicado.

La Comisión pola defensa da praia de Aguete mantuvo el pasado miércoles, día 19 de marzo. una entrevista con la delegada del Servizo Provincial de Costas en Pontevedra, organismo dependiente del Ministerio de Medio Ambiente e Medio Rural e Mariño, un encuentro que había sido solicitado por el colectivo para tratar la situación actual de la playa marinense, el impacto causado por las obras del puerto de Aguete y su recuperación, además del estudio de la ampliación de la rada que presentó Portos de Galicia.

Cabe recordar que dicho plan contempla la ampliación del puerto deportivo mediante la construcción de un espigón en perpendicular al actual con el objetivo de dar un amyor abrigo al puerto de Aguete.

Autorización

Los responsables del colectivo que defienden el arenal de Aguete destacaron que, durante la reunión, fueron informados de que la delegación provincial de Costas, «no seu cometido de garantir a conservación da praia, está pendente de que Portos de Galicia entregue o estudo de dinámica de litoral que demostren que os pantaláns non provocan alteracións do perfil da praia, para poder renovarlle a autorización anual, según consta no informe que obra no expediente relativo a esta obra do ano 1994».

La Comisión pola defensa da praia de Aguete espera que Portos de Galicia tenga realizados estos estudios y, en base a la condición segunda del citado informe, «se tomen as medidas oportunas para solucionar os problemas de alteración da praia», concluyeron.

Comentarios