Cotobade contará con un campo de trabajo de voluntarios este verano

PON1005P12F1.JPG
photo_camera PON1005P12F1.JPG

«Con este proxecto poderemos poñer en valor a Carballeira de San Xusto, situada en San Xurxo de Sacos. Isto será posible grazas aos traballos de catalogación, limpeza, rozas de flora e sinalización que os mozos que participen no campo de traballo levarán a cabo na zona», explicó el alcalde de Cotobade, Jorge Cubela.

El regidor, acompañado del director xeral de Xuventude e Voluntariado, Ovidio Rodeiro, ha presentado hoy en Pontevedra el proyecto del campo de trabajo que por primera vez se llevará a cabo en el concello de Cotobade, entre el 20 y el 29 de julio.

Esta iniciativa, que tiene un carácter internacional, se centrará en el ámbito medio ambiental, de manera que 20 voluntarios participarán en actividades relacionadas con el emprendimiento verde en el rural, además de disfrutar de una serie de propuestas lúdicas vinculadas con el medio natural, tales como senderismo, tiro con arco y visitas culturales.

«O obxectivo é que polas mañás os voluntarios dediquen as horas ás tareas de traballo, mentres que polas tardes realizarán as actividades de ocio complementarias», comentó el alcalde de Cotobade.

Cubela también señaló que, la posibilidad de que puedan asistir a la localidad jóvenes de diferentes puntos de la comunidad gallega, de España e incluso de Europa, «favorecerá o feito de situar Cotobade no mapa» e hizo especial hincapié en que «xa no ano 2007, en tempos de bonanza económica, houbo intentos de conseguir levar a cabo este proxecto, pero quedou nunha aspiración. Agora, con menos recursos, é posible».

Por su parte, el director general de Xuventude e Voluntariado destacó que «os campos de traballo constitúen unha excelente ferramenta de educación non formal para a mocidade, xa que engloban experiencias de participación, de voluntariado e de mobilidade, posto que no programa participan ata 27 países».

Cabe destacar que, junto al de las Islas Cíes, el de Cotobade es uno de los pocos campos de trabajo que se pondrán en marcha este verano en la provincia de Pontevedra. Jorge Cubela aseguró que el hecho de poder poner en marcha este proyecto en el municipio es un paso muy importante, ya que «conseguirá achegar Cotobade á xuventude europea».

Comentarios