Crece la tensión entre Cotobade, Cerdedo y la Deputación de Pontevedra

Los alcaldes, Jorge Cubela y José Balseiros, repiten su petición por Registro para entrevistarse con Silva y Mosquera
El regidor de Cotobade (izquierda) y el de Cerdedo entregando en el Rexistro sendas peticiones de entrevista
photo_camera El regidor de Cotobade (izquierda) y el de Cerdedo entregando en el Rexistro sendas peticiones de entrevista

Han pasado dos semanas desde que se anunció la intención de los concellos de Cerdedo y Cotobade de fusionarse y, desde entonces, los alcaldes de ambos municipios, José Balseiros y Jorge Cubela, intentan reunirse con la presidenta de la Deputación Provincial, Carmela Silva, para explicarle sus planes. Los regidores no han conseguido aún cita en el Pazo Provincial y este jueves decidieron entregar por Rexistro sendas peticiones de reunión (la anterior se cursó en el día de la presentación de la idea, el 23 de febrero), como muestra de su descontento con la situación. Cubela y Balseiros señalaron que apenas 24 horas antes en el mismo lugar habían estado los integrantes del colectivo creado en las últimas jornadas en contra de la fusión, en una reunión con el vicepresidente provincial, César Mosquera, y pidieron alejar el proceso de fusión de la guerra política y de partidos.

"Volvemos a reiterar unha vez máis a solicitude de entrevista á presidenta da Deputación para explicar o inicio deste expediente, que non están sendo atendidas nin respostadas. Nós queremos manter as mellores relacións institucionais con todas as administracións, como vimos facendo. Descoñecemos cales son os motivos de que non nos atenda nin nos reciba. Vimos desde a lexitimidade de ser gobernos a poder entrevistarnos con ela. Os nosos concellos sufren unha despoboación e unha crise económica pola caída dos ingresos e este proceso suporalles un claro adianto. Nós defendémolo con transparencia, honestidade e mediante un proceso participativo veciñal nunca antes coñecido nos nosos concellos", explicó Cubela, para apelar a la postura programática del PSOE.

"O partido da presidenta da Deputación, o PSOE, é un claro defensor das fusións voluntarias, así o levaban no seu programa e así o recollen no pacto con Ciudadanos. Non podemos entender como membros dun partido que defende estas medidas non pode atender a dous alcaldes democráticos para explicar este proxecto".

El regidor cotobadés apuntó también a la Vicepresidencia. "O vicepresidente da Deputación non nos atende. Non entendemos como antes que dous alcaldes se atende a unha plataforma veciñal é recibida un día despois de constituirse. Eles están sendo altofalantes da plataforma e dos partidos políticos que a apoian".

ERROR. Por su parte, el alcalde de Cerdedo, José Balseiros, insistió en denunciar la reunión del miércoles, que tachó como acto radical al hablar "do gravísimo erro institucional de recibir tan só un día despois a plataforma veciñal contraria a este proceso participativo dos veciños de Cerdedo e de Cotobade, identificándose claramente con esas accións que temos visto de grave radicalismo".

Balseiros mostró copias de las solicitudes cursadas para reunirse con Mosquera y Silva para reunirse desde el 15 de septiembre del año pasado y tratar otros asuntos no vinculados al procedimiento de fusión. "É tristísimo" que no se reciba "aos verdadeiros representantes dos veciños", concluyó.

Comentarios