Denuncian una "cesión ilegal" de trabajadores al hotel Galatea

El hotel sanxenxino se ubica en el lugar de Paxariñas. archivo
photo_camera El hotel sanxenxino se ubica en el lugar de Paxariñas. archivo

Comisiones Obreras acusa a los propietarios del Hotel Galatea de tratar de boicotear la huelga de tres días que los empleados tienen previsto iniciar mañana. El colectivo sindical insta a la Inspección de Traballo a que «poña fina ao atropelo da legalidae e dos dereitos que está a acometer a familia Prieto (responsable del establecimiento) cos empregados».

Estos reproches se producen a raíz de que los dueños del Galatea decidiesen trasladar a seis trabajadores del Hotel Canelas, también de su propiedad. Se trata de un recepcionista, dos camareras de pisos y tres de comedor. A juicio del secretario comarcal de CC.OO, Xosé Luis García Pedrosa, esta acción «busca boicotear a folga convocada polos traballadores».

El representante sindical tilda de «ilegal» la decisión adoptada por la familia Prieto. «Non é máis ca un burdo intento de que se siga prestando servizo no Hotel Galatea durante os días de folga. Este é un novo intento de vulnerar os dereitos dos traballadores. Neste caso atopámonos ante unha cesión ilegal e un intento de vulneración dun dereito como é o da convocatoria dunha folga», recalcó.

Con respecto a la intención de los propietarios de aplicar un ERE extintivo y hacer que el negocio solo esté operativo durante la temporada estival, García Pedrosa asegura que «esos motivos non son reais. O que se pretende é vender o hotel e facelo nas mellores condicións posbles, a fin de obter máis beneficios».

Comentarios