Diálogo sobre lienzo

PONTEVEDRA. O Pazo de la Cultura de Pontevedra acogió hoy la apertura al público de la muestra ‘En la orilla del río. Diálogos en la pintura', con la que el Ayuntamiento lleva tres años consecutivos inaugurando la programación de su Otoño cultural. Eduardo Dios (Pontevedra, 1946) y Pancho Rodiño (Pontevedra, 1967) cubrieron las paredes de tres de las salas que ocupa la muestra con trabajos que ‘dialogan' entre sí desde la diferencia formal más evidente a las coincidencias más sutiles.

«A elección de Eduardo Dios e Pancho Rodiño para a terceira edición do ciclo ‘Na beira do río. Diálogos na pintura’ ten que ver con que encaixaban perfectamente na filosofía do proxecto», explica el comisario de la exposición que se inauguró ayer en el Pazo de la Cultura de Pontevedra, Ramón Rozas. «Os dous se adican por enteiro á pintura e a súa obra prestábase a dialogar perfectamente tratándose como se trata de traballos sintomáticos do seu tempo: o de Dios máis clásico e o de Rodiño máis apegado á actualidade».

Pero aún hay una razón fundamental más para que el comisario hubiera elegido este año a estos dos autores para su proyecto expositivo. «Un artista da categoría de Eduardo Dios apenas tiña exposto en Pontevedra», cuenta Ramón Rozas. «Dalgunha maneira, a cidade tiña unha débeda con el que hoxe salda. Esta mostra serve para reivindicar a súa figura enfrontando o seu traballo a un artista novo tamén de enorme elegancia como é Pancho Rodiño».

Comentarios