Dos demostraciones culinarias abrirán la Festa do Cocido de Lalín

Serán llevadas a cabo por Kike Piñeiro, Premio Nacional de Gastronomía; Eloy Cancela, chef del Restaurante A Horta do Obradoiro de Santiago; Rafa Centeno e Inés Abril, del Restaurante Maruja Limón, de Vigo
Imagen de la edición anterior del evento gastronómico
photo_camera Imagen de la edición anterior del evento gastronómico

La carpa instalada en el Campo da Feira de Lalín abrirá esta semana y volverá a convertirse en uno de los grandes atractivos de la Festa do Cocido. Esta instalación tipo iglú, transparente, de 70 metros de largo por 20 de ancho, será abierta al público este sábado, a las 12.00 horas, con dos demostraciones de cocina. La primera estará protagonizada por Kike Piñeiro, Premio Nacional de Gastronomía, y Eloy Cancela, chef del Restaurante A Horta do Obradoiro de Santiago. A continuación será el turno de Rafa Centeno e Inés Abril, del Restaurante Maruja Limón, de Vigo, que cuenta con una Estrella Michelin.

La entrada es gratuita, y el Concello de Lalín invita a asistir a un acto "que permitirá coñecer en vivo as habilidades e o xeito de traballar dalgúns dos novos valores da gastronomía galega".

El público también podrá visitar los puestos de las 31 firmas que se instalarán en la carpa, patrocinada por la firma Mahou, durante el fin de semana. Estarán abiertos desde las 10.00 horas.

El Gobierno local de Lalín subraya que una prueba del interés que causa la Carpa Mahou "é o feito de que o Concello recibiu a solicitude de 43 postos, e houbo sete empresas que solicitaron máis dun espazo". De las 31 firmas que están presentes, 14 son empresas del sector cárnico, hay cinco queserías, siete panaderías y pastelerías, y un puesto de venda de licores, chocolates y yogures. Por otra parte, diez puestos fueron asignados a firmas de artesanía, bisutería y otros accesorios manufacturados.

"O elevado número de solicitudes dá mostra da boa saúde da que goza a Feira do Cocido, que espertou un enorme interese entre produtores de todo tipo, que non quixeron deixar pasar a oportunidade de expoñer os seus produtos nun evento gastronómico de tanta sona", subraya el Concello.

La Carpa Mahou, abierta por primera vez en la edición anterior, "foi unha das apostas do Goberno de Lalín e gozou de grande éxito xa na pasada edición, cunha enorme asistencia de público", indica.

Su instalación fue realizada para "renovar a mostra e, ao tempo, darlle ao festexo un toque de maior calidade e modernidade. Ademais do mercado gastronómico, tamén foi aproveitada para albergar outras actividades relacionadas coa Feira como, por exemplo, o Cocido Miúdo da pasada fin de semana", argumenta el Gobierno local.

Comentarios